Dan före dan

Igår frös jag och kelly sönder i några timmar eftersom skånetrafiken verkar bli helt förvånade att det faktiskt snöar varje vinter. Hur kan det bli problem varenda jävla år? Jag fattar inte! Argh. Idag ska jag fira jul med mamma. Längtar som fan efter mormors potatisgratäng och prinskorvarna. Det enda jag tycker om på julbordet. Och skumtomtarna också såklart. Imorgon skulle vi egentligen ha julfrukost för att fira Lina som vanligt, men pga snön är den inställd. Lite tråkigt då elias egentligen skulle komma ikväll men eftersom vi inte vet hur kollektivtrafiken är imorgon med vädret vågar vi inte chansa. Nu ska jag börja göra mig iordning och sen sticker vi. Är så jävla spänd på mina julklappar! Iiih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0