Lill-lördag

Sitter och väntar på min pappa och farmor som skulle varit här 1. Jag stressade som in i för att hinna hit till kl 13 också är de inte ens här när jag kommer. Igår kom iallafall elias till mig och hade även en överraskning... nämligen boken elsas värld! Asså FATTA så glad jag blev! Det var det jag hoppats mest på att få i julklapp och fick inte den.. Så han köpte den till mig bara för att han visste hur ledsen jag var över årets julklappar som jag fick men inte önskade mig. VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN?! Ikväll är det iallfall film hos stina med lite dudes och på fredag är det nyår!

Nej nu kom pappa och farmor innanför dörren med en sockerkaka så nu får jag nog slita mig från facebook och bloggvärlden i några minuter. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0