Lilllördag!

Sitter och pumpar gubben i lådan på spotify och pustar ut efter en riktigt lång dag. En himlans massa onödiga lektioner har dagen bestått av känns det som. Skrev en uppsats på engelskan som gick åt helvete, på riktigt. Vad har hänt med min härliga fantasi liksom? Nä usch får ångest när jag tänker på den så vi lämnar det. Efter uppsatsen halkade jag vidare till Latin för retoriken. Skulle hålla ett högtidstal och det gick väl rätt okej tror jag. Var inte alls beredd på att hon skulle ropa upp mitt namn så snabbt så jag hann inte bli nervös, och sedan helt plöstligt satt jag ner på min plats igen och det var över. Sjukt härligt att jag inte hann reagera eftersom att hålla tal är något av det värsta jag vet. Eller ja, det var det innan, börjar bli lite bättre nu. Efter skolan mötte jag upp helena, kelly och stina en stund innan jag skulle bege mit hemåt. Tog 55 minuter att komma hem från att jag satte mig på bussen. Sånt gillas. Har haft jävligt mycket ockuperande tankar hela dagen men det har löst sig nu, TACK GODE GUD! Kan vara för att jag har en pojkvän som inte förstår att vi bråkar utan tror att allt är prima ballerina. Ja, bra på ett sätt är det ju. Nu ska jag snart äta hemlagad potatismos och det älskar jag så nu är jag rätt glad. Har bara lite matte att göra till imorgon så kan verkligen bara ta det lugnt hela kvällen. GITT.


jul i malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0