Måndag

Har varit full rulle nu i några dagar. Hängde hos min pappa hela helgen och spelade knäckt, kollade film och åt finfin mat och igår sov jag hos älskling. Idag åkte vi in till stan och gick där nån timme och sen mötte jag upp kelly och helena för mat. Hamnade på casa mia och let me tell you, it was gooooooood! Köpte en kofta jag spanat in 150 kr billigare och en eventuell nyårsklänning som är så jävla fin men som kanske blir lite för fin. Igår när jag var ute i stan med mamma för att kolla rean efter vår årliga julfrukost för att fira lina (bacon, amerikanska pannkakor, scrambled eggs, hembakta bullar... måste jag fortsätta?) hittade jag en massa saker som inte var på rean. Tillexempel ett puder från make up store för 275 spänn eller en mascara jag aldrig provat innan. Har bränt rejält mycket pengar på bara 2 dagar och det är 2 veckor kvar av lovet. Känns... bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0