merry christmas

Ligger i min säng och myser. Igår stod julafton 1 på schemat och jag är så glad att vi bestämt oss för att inte äta julmat idag hos pappa för det är verkligen inte min favorit. En hel del potatisgratäng och en drös med prinskorvar slank iallafall ner igår. Och nått revben, ägg och lite räkor. Ja, vi har väl inte helt det traditionella julbordet hos min mormor alltid och det är jag riktigt glad för. Fick fina julklappar. Inte precis det jag verkligen hoppats på och önskat mig men eftersom vi ska till italien och new york nästa år fick vi inte lika mycket som tex förra året då mina föräldrar var helt galna och gav mig en tv, en ipod, ett duntäcke osv osv. Oförglömligt. Fick iallafall schampo och balsam från redken som jag såå önskat mig och som jag aldrig skulle kunna köpa själv då det kostar typ 600 kr. En locktång, pengar, presentkort på zara, ansiktsbehandling och lite sånt blev det. Locktången ska dock tillbaka eftersom nicole också fick en + att vi redan har 2 st hemma. Nu ska jag snart lyfta rumpan och bege mig mot pappa där det bjuds på fondue. Blir en minijul där eftersom det bara är jag, pappa och nicole. Vi hörs och förresten, GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0