Näst sista dagen på 2010

Ligger och gosar i sängen som jag inte rört mig en centimeter från på hela dagen. Fick ju Elsas Värld av världens bästa pojkvän i förrgår och den har jag streckläst idag. 406 sidor och jag har läst ut den. Bokmal? Igår var det film hos bästa stina och ikväll ska jag träffa elias. Men först av allt ska jag äta för boken har gjort att jag totalt glömt att jag varit hungrig så har bara fått i mig lite pringlessmulor som legat kvar i röret bredvid sängen. Blir iallafall fläskfilé och det är inte helt fel. Imorgon är det nyår och det är ju bara fantastiskt. Hoppas för en gångs skull på att det ska bli lyckat. Har ju köpt världens finaste klänning och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0