Ny vecka!

Vilken tråkmåndag. Började med att jag sov hos älskling till idag och att vi missade bussen imorse så båda kom försent till skolan. Oh well, shit happens. Dryg svenska, dryg spanska, dryg geografi och sen en till dryg svensklektion. Är sjukt stressad angående skolan just nu då jag har ett stort 3-timmar-långt-matteprov-på-onsdag-som-kommer-gå-åt-helvete. Nästa vecka har jag avgörande betygs retoriktal, spanskaprov på helt strange saker, geografiprov på eh vadå för nått? och svenskredovisning i 10 min. Känns som det är lite "too much roma, too little tima". Jaja det löser sig nog ska ni se. Efter skolan åkte jag och kelly till stan i hopp om att hitta hårfärg med slutade med att båda ska gå till frisören. Köpte en ny borste för 100 kr och nån slags anti-frizz/silky touch/control/smoothing lotion till håret för 75 kr. Får väl se om det fungerar men kände att det var dags att ta tag i min frill som är helt out of control för tillfället. Ska snart ta en låååång varm dusch och sätta mig med matteböckerna efter en helt underbar helg med min finis.


lame ass obligatorisk toalettbild i väntan på kelly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0