so over it

Jisses vad min besöksstatistik går upp och ner.

Idag har varit en sån dag som man bara inte orkar med ibland. Totalt onödiga lektioner, ett riktigt dåligt resultat på ett prov jag trodde gick prima och skor så blöta att man inte längre kunde se vilken färg mina strumpor egentligen hade. En dag då jag bara är sick less på livet. Försökte äta en lussebulle och ta ett bad för att muntra upp mig men det hjälpte inte. Imorgon är det iallafall fredag och då får jag ÄNTLIGEN träffa elias. Tror ingen kan förstå hur jävla mycket jag saknat honom. Kärlek asså. Fantastiskt ibland och förjävligt ibland. Ungefär som livet. Imorgon har jag bara en fjuttig spanskläxa som jag totalvägrar göra då jag just nu strejkar från allt (skolan, skånetrafiken, vädret och livet). Har ingen lust att göra nånting, vill bara sitta hemma och dö. Eller nej, inte ens det, jag vill bara härifrån. Långt jävla bort. Sitta på ett flygplan och liksom veta att jag inte behöver komma tillbaka förrän jag vill. Veta att jag för en gångs skull kan göra precis vad jag vill och det är ingen som kan tvinga mig att göra ett matteprov med uppgifter som inte ens finns med i vår bok eller passa min lillasyster för att jag måste. Såg Love actually igår. Underbar film. Har nog sett den minst hundra gånger. Men kärlek är ju så fint och man kan inte få nog. Har börjat fastna för det här med långa inlägg som ni kanske märker. Bra sätt att avreagera mig liksom och veta att jag i princip kan säga vad som helst utan respons från någon.
Imorgon ska jag nog julklappshandla med kelly. Måste ha ett par nya skor också. Vill känna mig lite fin för omväxlingens skull.

Shit. Jag har inte lett en enda gång på flera timmat. Mina mungipor är fastklistrade nere vid armhålorna typ. Vill bara att det ska bli bättre. Att jag ska må bättre. Fan.




Lina somnade i min säng. Gulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0