Wednesday = shit

Sitter just nu barnvakt till urgulliga Leo. Han sover dock och jag ligger här i soffan och dricker coca och äter godis. Rätt bra jobb måste jag säga! Idag har varit en riktig uppochnerdag. Shit pommes frittes. Börjar med att jag får reda på saker angående personer jag trodde allt var coollugnt med. Att säga att man hatar någon är otroligt starkt och riktigt, riktigt löjligt. Hade matteprov i 2,5 timme i förmiddags och det gick s-k-i-t. Blir så jävla glad om jag får godkänt. Sedan på retoriken får jag reda på att jag kommer få mvg om jag får mvg på sista talet som ska vara roligt. Typ stand up comedy vilket är helt jävla omöjligt. Kul. Efter skolan mötte jag upp min pojkvän för lite "kiss and make up" eftersom vi bråkade igår. Men nej, vi fortsätter bråka lite och slutar med att jag står i tårar på studentgatans hållplats medan han tröstar mig. Hatar att jag gråter så lätt. Gråter för minsta lilla utan att kunna hjälpa det. När jag blir arg, ledsen, glad, irriterad. Tårarna bara fortsätter rinna. Stod iallafall där och kände mig som en idiot och hade verkligen ingen stor anledning att gråta. Även det löste sig iallafall och nu pustar jag ut efter en hittills helvetisk vecka. Shit fifan på ren svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0