Vogue Japan



Hittade denna på michaelas blogg. Jag tycker Anna Dello Russo är så jävla cool. Damn.

Von Furstenburg


Diane von Furstenberg Crinkle printed dress


Tänkte inte blogga något mer, men kände mig tvungen att visa denna fantastiska klänningen från dvf. Bara kolla mönstret!!

Måndag.


Igår var mysmys. Idag ska jag ta sista gardasilsprutan. Blöh.
Jag har, som ni nog mycket tydligt märker, ingen lust att skriva i den här bloggen. Kanske kommer tillbaka sen. SO LONG!

Söndag


Idag har varit mys på stan med mina tösabitar och ikväll kommer den ena tösabiten hit och sällskapar mig i tråkigheterna. Puss puss.

Lördag.


Igår var det maskeradfest och idag ska jag jobba i vad som känns som 3 år.
Puss puss ♥

Alexa.



Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag vill ha denna väskan. Synd bara att Mulberry's väskor kostar x tusenlappar och att jag just nu har 26,76 kr på mitt konto. Damn.

Bara lägg ägg


Åh... Gamers alltså....

Idag har varit en rätt dryg dag i skolan men nu är det iallafall lov! YEEAH!
Ska på bio med 2 av mina pälsklingar ikväll, ska bli mys. Puss.


IIhhh ♥


Onsdag.


Idag har varit den chillaste dagen på väldigt länge. Slutade 10.30 och åkte hem med kelly och chillade facebook och skype (hihi). Nu MÅSTE jag öppna matteboken.....


Am I?




Hur vet man?


Denna vanliga dag har spenderats skrattandes med mina vänner. De är allt bra härliga, mina vänner.
Nu ska jag ta en ipren och sen gå och lägga mig en stund innan jag dör av mensvärk. Puss. ♥


Puss.

 



åh. underbart.


T by Alexander Wang


T by Alexander Wang Cropped jersey sweater         T by Alexander Wang Classic jersey T-shirt
Dessa tröjorna ser helt underbart mjuka ut. Jag vill ha!!
Dagen har flutit på ganska bra, men har en väldigt jobbig vecka att ta itu med. Bara att bita ihop.
Hur mår du idag? ♥

Willkommen



Eftersom jag visar detta kommer det förmodligen gå neråt med raketfart med tanke på min vanliga tur.
Men det är jättekul att fler besöker iallafall! ♥

Wow



Fan vad jag älskar denna bilden. Sköna hem för några månader sen.
Färgen i min skrivare tog slut när jag hade skrivit ut 2/23 sidor av vårt engelskaarbete som ska in imorgon. Sånna här saker gör mig jätteglad.

Statement



Ibland kan jag vara kreativ. Som igår när jag gjorde halsbandet.
Nu sitter jag här och dricker jätteäcklig juice och ska snart spendera dagen med moviemaker och spanskprojekt. Ciao. ♥

Saturday.


Ibland händer sånna små saker som gör att man blir så jävla glad.
Sånna saker har hänt idag. ♥


Tack för igår..?



Jag är så trött. SÅ JÄVLA TRÖTT. Efter typ 3 timmars sömn och en himla massa bussfärder
är jag äntligen hemma från skanör. Har femtusen saker att göra men tänker totalt skita i
de och gå och lägga mig. Godnatt. ♥

Maxi




Säga vad man vill men jag älskar matthew williamsons klänningar.
Kommer inte komma hem förrän ganska sent och det suger, men det är fredag!!

Talula





Istället för att ha kommit på en briljant affärsidé så har jag gjort om bloggen. Igen.
Gick precis ut och gjorde chokladbollsdeg och åt. Har jag nått en ny nivå av fetma?

Chloe



Efter skolan ska jag traska iväg och köpa skor och sen plugga som en idiot.
Förövrigt älskar jag denna bilden. Tagen av The Sartorialist.

puss



Jag säger godnatt med en halvtöntig bild och mina babyfingrar. ♥

FLOWERPOWER


Foto:
Denna bilden får mig att länga efter sommaren...
Har iallfall varit på utvecklingssamtal hela morgonen. MVG i FeA
och InfLay. Goa Grejer. Och om någon vänlig själ kan visa mig
hur jag kan få designen på min dator så att alla andra också
kan se den. Hade varit mycket uppskattat. Ciao.

A Life Changer?


Har precis läst igenom hela mitt arkiv. Inte en enda gång har jag läst om något positivt. De flesta inlägg var något i stil med "denna dagen har verkligen börjat bra. Fan asså". Nu orkar inte jag med mer negativitet. Jag känner liksom ingen vilja att göra något. Jag bara är. Jag bara går igenom dagarna. Ingen glädje.

Så nu orkar inte jag mer. Jag vill vara en glad människa. Det är bara det, att för att vara en glad människa behöver man vara glad. Och jag är inte det.

MEN, nu ska jag vara glad. Jag ska tvinga mig till det helt enkelt. Hur jävligt mitt liv än är.

why God, whyyy?



åhhh fan vad jag vill ha ray-bans, i denna modellen. Varför är inte min plånbok större?

One of those days


Goddagens!

Befinner mig i soffan hos pappa och har panik över allt jag måste göra. Trots det orkar jag inte resa mig..
Imorgon är det iallafall studiedag och förhoppningsvis bjuder mamsen på lunch efter utvecklingssamtalen. Nu ska jag snart äta tacos ♥

yeah you better be quiet, sowing machine


Hade lite tråkigt (läs: jävligt tråkigt) innan, så åkte och handlade tyg, pärlor, paljetter och hela köret. Nu sitter jag här, med en symaskin som vägrar samarbeta och hela golvet fylld med tygstumpar.
Vissa idéer låter bara bra i teorin.


Jesus Christ


Har kommit på en sak; Världen är allt bra liten den.

On Repeat



RSS 2.0