ciao


Yes, har faktiskt inte speciellt mycket att säga. Känner inte för att skriva i denna jävla bloggen längre.

Ha d

it's you & me



En reeedigt dryg skoldag idag följt av ännu drygare barnpassning med en gallskrikande unge. Asså jag menar nonstop crying från dagis > hem.
Har även fått reda på en del saker som stör mig så fruktansvärt mycket. Ibland undrar jag hur vissa människor tänker. Karma är allt jag säger. Ja fyfan vad jag längtar.

Sea of Shoes


skogarderob1
Fy fan vad jag vill döda pernilla wahlgren när jag ser hennes skosamling. Aargh.
Mja idag har varit både bra och dålig. Är så JÄVLA arg samtidigt som jag är så sjukt glad. Fick pussar vid kanalen och sånt trevligt på håltimmen. Ciao. <3

Bra måndag.



Blev restaurang med mysis och lite senare rullande ut därifrån. SÅ. JÄVLA. PULIGT. Och dyrt. Hehe.

Faktiskt rätt bra dag. Mycket pussar och sånt mysigt. ♥

wallabe way 42 sydney



Kan inte sluta titta på denna bilden. JAG ÄLSKAR DEN.

I'll call you out on a saturday night



Igårkväll tog jag ett chillpill och fick finbesök. Mysigt. Puss.♥

Nån som fattar?


Nu tänkte jag göra högläsning på ett av mina skickade sms:

"Nej, hoppa på bussen innan för var så lack på honom. Sen inser jag att jag inte har mobilen med mig. Så får hoppa av, och vänta en kvart. Och sen är jag full, så när jag skulle gå ner från trottoaren så trillar jag och skrapar upp hela handen. Sen åker jag tillbaka och får mobilen och tror att jag missat bussen och de går en gång i timmen nu. Men nej nu kom den. Åh vad jag snackar mycket skit, jaja du fattar vad jag menar. Har varit genom ett helvete på mindre än en timme"


A Very Blurry Valborg


Igår... Ja vad ska man säga? Blev asnitad, glömde mobilen, trillade ner från trottaren helt stillastående, tappade ut ostbågar så hela huset vaknade, fick fina sms, körde jättelite sanning och konka, drack upp all min dricka, förvånades över att jag kunde gå i mina killerheels hela kvällen, hade tur med bussar, saknade någon, dansade på golvet, försvarade min älskling.

Nu ska jag ta en dusch så jag kan bli mänsklig igen och dricka upp allt vatten på jorden. Puss.

RSS 2.0