sunny day oh so gone

Hola guapas!

Känner mig riktigt, riktigt glad idag. Det var ett tag sedan. Skolan var nästan ovanligt dryg idag och det kändes som om man bara betade av lektionerna utan att lära sig något. Brukar bli så med 2 svensklektioner på en dag men världens sömnpiller. Efter skolan blev det en visit på mc med kelly och härliga planer smeds (smides? Smedjes?) inför helgen. Kan vara därför jag är så glad, är glad för kellys skull helt enkelt. Åkte hem till papi i hans nya fina lägenhet och hängde där i några timmar innan det bjöds på pestopasta och film. Nu ska jag ta en varm dusch och krypa under täcket och läsa lite psykologi då vi har ett prov i just detta på onsdag och jag inte öppnat boken än. Duktigt. Äeh, blir nog en film istället förresten. Det ger mig mer.. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0