Tisdag.

Hej hej.

Har haft en sjukt onödig skoldag idag. Först företagsekonomi där vi som vanligt inte gör nånting och sen håltimme för att simma på aq-va-kul på idrotten. På håltimmen åkte jag, Bea och Kelly in och åt en ljuvlig ceasarsallad på salads and smoothies. I die på de salladerna. Efter simningen blev vi så hungriga igen att jag, kelly, Helena och Duran åkte in till Hansa och satte oss på det nyöppnade Subway. Riktigt gott. Gick sen runt som en galning inne på Nilson och Bianco för att hitta ett par skor till vinter. Har inte bestämt mig för om jag vill ha ett par lårhöga stövlar, och om de isåfall ska ha klack eller inte, eller om jag ska ha ett par fodrade ankelboots. Vi får se, ska in till stan efter skolan imorgon med Kelly och titta lite till. Har precis kommit ut ur duschen och tvättat bort all klor från simningen och smörjt in mig med en bodylotion från the body shop. Nu ska jag öppna psykologiböckerna - för första gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0