Walking in the winterwonderland

Också är alla riktigt ångestframkallande prov över för den här terminen. Juridik, psykologi och svenska ska jag inte ägna en sekund åt förrän efter nyår, det kan jag lova. Nu har jag bara spanskprov, geografiprov, engelskuppsats och matteprov kvar, samt 2 retoriktal och massa småläxor. Känns otroligt skönt. Provet på antiken och medeltiden i svenska gick faktiskt över förväntan idag. Hoppas på ett bra resultat med tanke på att det blev 8 sidor svar. Idag har jag känt mig riktigt glad trots vissa mörka moln i huvudet. Kan kanske vara för att jag totalälskar mitt rum, för att jag inte har alls mycket kvar i skolan eller för att jag precis fått studiebidraget? Ja, jag tror det faktiskt. Känner även lite julstämning sprida sig i kroppen och det har inte hänt på flera år! Nu har hela familjen precis ätit mcdonalds och jag ska snart ta och mysa ner mig i min nybäddade säng och läsa lite i min nya bok med tända ljus. Senare kanske jag träffar älskling en sväng också, vi får se. Ha en fantastisk jävla fortsatt måndag för det ska jag! xxx


Ooops här tog visst cykelvägen plötsligt slut. Snabb avvikelse till vänster för min och elins del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0