pms på jävligt hög nivå.

Har så fruktansvärt mycket att göra i skolan nu, plus massa strul privat PLUS pms. Detta gjorde att jag bröt ihop innan idag och grät mer vatten än niagarafallen. Sen tog jag tag i mig själv, åt lite chokladkaka (jätteäcklig var den) (mamma hade lovat att köpa hem daimtårta men gjorde aldrig det och det var det som triggade helt ihopbrytandet. dramaqueen), skrev min företagsekonomiuppsats och tog tag i helvetesmatten som verkar gå okej nu. Imorgon har jag en kort dag där jag ska träffa min fina älskling, finally!! Sedan ska jag plugga satan i gatan mycket. Ni kan få njuta av en bild på fantastiskt vackra mig från middagen igår hos fina stina. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0