nueva york

Igår var jag på båten och sedan etage. Kul. Idag ska jag se film efter film efter film efter film och ta igen mycket efterlängtad sömn. Hej hej.

LOVLOVLOV

Hejhejhej. Hmm nu ska vi se vad jag har gjort sen sist. I måndags var jag på etage med kajsa och planen var att vi bara skulle svänga förbi en stund men slutade med att vi stannade till stängning och jag somnade 6. Sedan blev jag väckt kl 16. 16!!! Jag skojar inte ens. Igår åkte jag hem till kajsa och chillade och sedan stack vi till mc och satt där till klockan 04. Har typ inte sett dagsljus på flera dagar? Jaja, nu ska jag snart iväg till rean och sedan får vi se, det är ju fan loooooooov!

måndag.

Hajjjjjjjjj igår var jag på slagt och sen en vända till wonk innan jag somnade typ 6. Är trött nu. Och lite irriterad. Men men.

lillllllördag

Igår var jag på borgarfesten på bodoni och sedan på crown. Bara sådär liksom. Hemma 5 och sedan upp och iväg till avslutningen i kyrkan. Har därför legat och sovit hela långa dagen sedan jag kom hem. Nicenicenice. Ikväll ska jag kanske till båten. Hujedamig så trött jag kommer vara imorgon isf. Puss.

lördagggg

Hej hopp galopp. Igår var jag på kb en sväng för att fira helena och nu sitter jag och b-ruden på bilden och funderar på om vi ska göra nått av denna kvällen eller inte. Jo men det är nice. Puss.

linis

Här sitter vi och myser efter en helvetesdag. fml. fml.fml. Ja ikväll har jag ingenting alls att plugga iallafall, och det är nice som fan. Ska titta på midnight in paris, läsa min bok som jag inte hunnit läsa sen new york och dricka te och sånt som är svinnice men som man aldrig hinner göra om man går på min skola. Puss.

smize

Hej hej hej hej. I fredags var jag på hipp med carl och kevin och igår var jag på slagt med kelly, stina, erika och lina. Myshelg. Idag har jag djurat ihop ett helt arbete på 6 sidor i religion som ska in 00. Jag skicka in det för 10 minuter sedan. Ojrå. Nu ska jag kirra över till min säng för sömn har jag inte fått så mycket av denna helgen. Puss.

jingle bells

Fick förresten den här fina chokladtomten av min granne igår. Från Lindt med bjällra och allt. Så fint gjort.

skyscrapers

Har precis skrivit klart min naturarbete. GO ME. Tänkte belöna mig med film och lussebullar som håller på att bakas as we speak. Tänker låsa in den här helgens bravader långt inne i huvudet och slänga nyckeln också. Imorgon börjar jag typ 1. Gillas starkt. PUSS.

men alltså

Tumblr_lro8urrzxu1qm3zxqo1_500_large
Jag har en ny kärlek och han heter Ryan Gosling. Såg precis Crazy stupid love och scenen när han tar av sig skjortan. Alltså. Jag tror att jag dog lite snabbt.

sleten

Hipp igår. Det var kul. Somnade 6 och hade alltså varit vaken i 24 timmar som hade varit fulla av prov, barnvaktning och dansidansi. Nu ska jag snart äta och sedan kanske jag ska ut igen. Vi får se. Puss.

tors

Här ser ni då mina enorma påsar under ögonen. Asså ENORMA. Idag vart det uf-mässa och vi vann pris för bästa affärsplan. Wiho. Tillsammans med 11 andra, men ändå. Imorgon har jag prov i affärsjuridik på över 80 sidor och jag har inte börjat plugga än. Bra där. Nä ska väl sätta igång med det nu nån gång. Kanske.

RSS 2.0