a day in the capital C

Vilken dag! Är heeeelt slut. Åkte in till köpenhamn vid 11 med sara, beata, lykke och kelly och strosade runt i typ femtusen butiker. Åt en sjukt god lunch på Café Norden följt av besök i ytterliggare femtusen butiker (däribland cos och topshop - LOVE). Tre par trosor fick följa med mig hem från topshop. Sedan började klockan springa iväg och vi insåg att vi nog skulle börja dra oss mot tåget tillbaka. Hoppade på metron - åt fel håll - och hamnade på någon station i "the hoods". Dvs att de satt och rökte på på bänkarna och sånt trevligt. Tillslut satte jag och kelly oss på tåget tillbaka till malmö medan de andra fick gå tillbaka till centralen för att fixa med deras biljetter. Var hemma en halvtimme, kastade på mig kläder och sminkade mig och drog sen till Helena i Västra Hamnen där det bjöds på middag. Och nu är jag hemma i min säng. Som jag har saknat den. Och elias som kommer hem om 2 (!) dagar!


Köpte dock 2 lite sexigare och lite mer genomskinliga också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0