älskling: jag älskar dig.

Igår var det min favorithögtid på hela året - alla hjärtans dag. Och jag är väl medveten om att det nästan bara är jag som kallar det för högtid men jag gör det eftersom det är en dag fylld av kärlek och sådana vill man ju bara ha mer av. Älskling och jag åt på vespa och åkte sedan hem till honom där jag fick en bok som jag velat ha så himla länge. Åh åh åh vad glad jag blev! Läste ut den på två timmar. På vespa åt vi tomat och mozzarella till förrätt och sedan åt jag en pasta med paprikasås och kyckling medan han tog pizza. Himlans gott. Kunde knappt slita mig från sängen imorse när han låg kvar under det varma täcket. Note to self: börja skolka mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0