en lördag i min smak.

Har haft en riktigt härligt lördag med min familj. En sådan som man inte riktigt vill ska ta slut.


Vi gick en runda på stan och det var så fint väder att jag hade solglasögon.


Min fina mamma.


Sen kom vi fram till något som heter Ebbas Hus. Det var en gammal tant i början av 1900 talet som skänkte det till kommunen för att ha det som museum när hon dött. Och jag tyckte det var hemskt men fint.


Det hade en hemskt gullig innergård.


Vi åkte en runda till Västra Hamnen. Sedan köpte vi med oss en massa bakelser hem och planerade middagen. Det blir thaibuffé: kycklingspett, marinerade räkor, biff med bambu, stekta nudlar, ris, jordnötssås och så vidare, och så vidare. Oh så gott det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0