fab-u-lous

OJ OJ OJ vilken drömdag! Har hunnit med att klippa mig, äta på en restaurang, shoppa och se på bio och bara mått så grymt bra. Vi tar det i bilder istället:


Medan min syster klippte sig plöjde jag högen av tidningar och kom fram till att Elle UK är överlägset bäst. Den jag läste hade såhär många sidor och vägde säkert 3 kilo.


Freja Beha Erichsen var med i inte mindre än 3 olika reklamer. Chanel, Valentino och Max Mara.


Jag klippte mig såhär fint.


Sedan promenerade vi till Mando och dog lite när vi smakade på köttet.


Ja, ni ser ju!


Jag provade fina sommargrejer på zara.


Men köpte istället den här fina bh:n på h&m. Köpte först en svindyr på Triumph men gick in på hm och föll för denna. Och bestämde mig för att kärlek går före bekvämlighet så jag lämnade tillbaka den.

Och sen gick vi på bio och såg Min låtsas fru. Hade noll förväntningar men skrattade mig ändå igenom hela. Himla mysig film.

Och där har vi min härliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0