det kommer men det känns som en evighet dit.

Det finns rätt mycket jag saknar just nu och det är väl lite härligt men samtidigt hemskt jobbigt.
Saker jag saknar:
Min pojkvän. Hur irriterad jag än är på honom när vi är tillsammans så saknar jag honom för mycket när vi inte är det.
7 juli. Hur mycket längtar jag till milano????
Slutet av nästa vecka. Då är alla jobbigaste saker i skolan över och jag kan ägna mig åt absolut ingenting.
Den 25e. Behöver verkligen nya underkläder. En svart och en vit bh i silke vill jag ha.
8 juni. Min favoritperson tar studenten!
Fredagkväll. Fast and the furious 5 ftw!
Imorgon. Då ska jag sätta upp min tavla på väggen.
Hösten. New York. 18 år. Behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0