en lista man inte ska läsa om man inte vill bli på dåligt humör.


Dagens humör: nästintill självmordsbenägen.

Dagens borde: städa rummet och skriva en helt ny psykologiredovisning. (min har tydligen försvunnit nu såhär lägligt 2 dagar innan jag ska redovisa)

Dagens frisyr: slarvig knut typ. Risigt efter allt regn.

Dagens smink: Nästan inget kvar eftersom jag har väldigt lätt för att gråta dagar som denna. 

Dagens klädsel: leggings och långärmad. Svart från topp till tå. Lite som mitt humör.

Dagens favoritlåt: that should be me - justin bieber. Det är alltid den första jag lyssnar på när jag startar spotify. Kanske What are words med Chris Medina också.

Dagens planer: jag hade tänkt lägga mig i sängen och dö. På riktigt. Tror aldrig jag mått såhär psykiskt dåligt.

Dagens vill ha: inga måsten.

Dagens längtan: italien. Gudars vad jag längtar efter en paus från allt.

Dagens beroende: red bull sockerfri. Alltid.

Helgens bästa: pizza och världens finaste utsikt.

Helgens mest efterlängtade: att den ska fortsätta.

Helgens pinsammaste: har inte gjort något speciellt pinsamt tror jag.

Dagens motto: efter solsken kommer regn. U heard me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0