glad men slut.

har suttit med min psykologiredovisning i x antal timmar nu och har äntligen lyckats knåpa ihop något bra. Nu ska jag bara lära mig det också, men inte uttantill? Äe fattar inte riktigt hur vår psykologilärare sätter betygen. Hela gårdagen (nästan) satt jag OCKSÅ med psykologiböckerna eftersom jag hade prov idag. Minst sagt trött på det ämnet nu. På onsdag har jag geografiprov och ska göra om nått bokföringsskit och sedan kan jag pusta ut pyttelite för en dag eller 2. Imorgon har jag huuuuur mycket som helst att göra. Ska på 2 möten, ha viktigt snack på idrotten och hålla min redovisning. Och börja plugga geografi. Hehe, strålande felicia. Alltid ute i sista tid med saker jag verkligen inte vill göra, som att plugga till det jävla geoprovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0