har nått min minimipunkt.

Det har inte varit en bra dag idag. Först totalmisslyckades jag på nationella i matte b, bröt ihop när jag kom ut ur klassrummet. Sedan tar jag bussen till hyllie för att byta till 6an som skulle komma om 18 (!) minuter. Det var bara jag på hela hyllie och då tyckte jag att det var jobbigt så då grät jag lite till. Sedan kommer jag hem och ska öppna min psykologiredovisning från pednet som jag ska ha på torsdag för att skriva ut den och börja öva. Men den är puts väck. Det enda som kom upp när man tryckte på dokumentet var typ kinestecken. Satt hur många timmar som helst och försökte fixa det. Lönlöst såklart. Så nu sitter jag här, men ett ig på nationella, en hel redovisning att skriva, världens huvudvärk och en ångest som det kommer ta många kärleksmums att bota. Kan jag inte bara få åka iväg någonstans? Samla lite krafter som ska ge mig ork att fixa det sista i skolan nu, vilket är väldigt mycket. Snälla snälla snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0