hej hej torsdag.

Idag har varit bästa dagen men ändå inte speciellt bra. Har bara varit glad. Vaknade upp bredvid min kärlek och åkte sen till skolan för att ha 3 (!) nationella. Men kände att jag inte riktigt orkade bry mig om hur det gick. Jag var ju glad liksom.
Efter skolan var jag barnvakt precis som alla andra torsdagar 1,5 år tillbaka i tiden. Det var inte fullt lika ospännande idag eftersom det var sista gången på hela sommaren jag skulle vara det. När jag kom hem gjorde jag min sista måltid. Alltså det jag skulle välja att äta om jag bara fick äta en sak till i livet. Nämligen pasta med pesto, bacon, mozzarella och tomat. Dör.
Och nu sitter jag och bleker tänderna. Imorgon är det fredag och jag har 2 lektioner och slutar 11.45. Sedan ska jag på i <3 borgar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0