vet inte varför lite blev rött.

Tumblr_lkf3pyeb7h1qd3478o1_500_large

Vilken svordom använder du mest? jävla tror jag. typ "så jävla kul".
Äger du en iPod? har ägt 3 stycken men ingen nu.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.45
Hur många resväskor äger du? ingen.
Använder du flip-flops? ibland kanske.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? det beror nog lite på. 
Vilken var den senaste filmen du såg? coco avant chanel.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ögonfransförlängning. UTAN tvekan.
Har någon någonsin kallat dig lat? haha minst en gång om dagen.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, sover hela tiden. Ibland ofrivilligt.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? haha eh va?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? justin bieber. 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej tror inte det.
När var senast någon stötte på dig? åh väldigt länge sedan :(
Vad åt du till middag senast? pestoooo.
Använder du huvtröjor? om jag ska mysa.
Kan du vissla? nej!!
Vem var den senaste som ringde dig? kelly.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? typ virvelvinden. Men kan bara åka några få gånger för sedan dör jag av illamående.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? bryr mig inte riktigt.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 040
Tittade du på tecknat när du var liten? alltid. totally spies!!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? inte jättestort.
Hur många syskon har du? 3
Är du blyg inför det motsatta könet? beror ju påååå
Vilken film kan du alla replikerna till? många många. Dirty Dancing kan jag bäst.
Äger du några band t-shirts? haha, äger en carola t-shirt.
När flög du senast? rätt många år sedan nu.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 7
Läser du för skojs skull? jepp.
Pratar du några andra språk? engelska och pyttelite spanska.
Diskar du din egen disk? nej men alla andras.
Har du gråtit offentligt? många gånger.
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? njae..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? oh yesyeseliyesyes
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej varför det?
Kan du kasta macka? inte något jag brukar syssla med.
Har du någonsin varit i Jamaica? nej.
Vad har du med dig in på bion? mentos. Alltid. 
Vem var din favoritlärare och varför? min psykologilärare är väldigt bra. 
Har du dejtat någon av en annan religion? nej.
Vad har du för väder? regn blandat med moln.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? haha, har inget.
Gillar du att flyga? ja! bara för att jag inte gjort det alls många gånger.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? snällhet.
När sov du senast på golvet? för några år sedan när jag och kelly varit uppe hela natten. Däckade på köksgolvet.
Vilken är din favoritdrink? redbullvodka.
Gillar du din boende-situation? alltså, ja men hade ju hellre bott själv.
Vilken är din mammas hemstad? malmö
Din pappas hemstad? malmö.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? sover jag 2 h är jag piggare än om jag sover 10. Jättejättekonstigt. 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej tycker jag inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha nej. Eller. Nja.
Vilken är din favoritfrukt? älskar bär. Även om det inte räknas som frukt.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? eh nej. 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!!!!!!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? oerhört.
Tror du på liv på andra planeter? nej.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? mami.
Vad var det senaste du åt? subway.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta tror jag. eller. nej jag vet inte.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? skulle egentligen heta Lina men blev Felicia. Mer än så vet jag inte, haha.
Gillar du senap? helt okej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fan vad jag hatar mitt liv. haha.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? alltså jag vet faktiskt inte. Känns som om jag skulle fegat ur när jag var uppe i luften.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Bridget Jones.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nix.
Tycker du om att krama folk? älskart.
Skulle du säga att du är trendig? verkligen inte.
Äger du en digitalkamera? nej.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? amy diamond.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? som in i helvete.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? en bok om kärlek av michaela forni. Fruktansvärt fin.
Tycker du att du är attraktiv? nej inte speciellt.
Vad är du allergisk mot? ananas som är så gott. lite hösnuva också.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? eh nej, kött är det godaste som finns. efter pesto.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Felix kanske? haha nej jag har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0