en till lista såhär på onsdagkvällen.

Tumblr_llrlix9xmg1qf7ikto1_500_large

Namn: Felicia.
Piercingar: hade en i naveln men puts så var den väck.
Tatueringar: inte än...
Längd: osäker, 1.65 kanske?.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: brunettis.
Fräknar: ja och jag haaatar det. Sött på vissa men inte på mig!
Motto: "jag tar ett helvete i taget"
Kär? ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja. Stockholm och New York.
Tycker du att du är attraktiv? i vissa poser. Men annars, nej.
Vilket schampo använder du? Redken all soft.
Vad är du rädd för? mörker och allt som brukar hända då. Men även att bli lämnad själv kvar och att någon i min familj försvinner.
Gillar du berg- och dalbanor? älskart!

5463573892_9cc6210a51_z_large
Senaste…
Filmen du hyrde? the next three days.
Filmen du köpte? oh... har inte köpt en film på flera år!
Låten du hörde: "i'll be there for you" eller vad det nu är som vänner har för låt.
Låten du laddade ner? det var väldigt längesen så kommer inte ihåg.
Personen du ringde? mamma.
Personen som ringde dig? helena.
TV-program du såg? vänner!!
Person du tänkte på? elias. alltid elias.

Tumblr_llrf63rfsy1qdpm3oo1_500_large
Favorit…
Låt: single ladies - beyonce. Så JÄVLA bra ändå.
Sak att göra: hångla, läsa bloggar, bio, få tillbaka mvg på prov.
Sport: sport suger. Men tennis och brännboll är kul.
Kläder: allt som sitter bra. T.ex. ett par jeans typ gjorda för mina ben eller en klänning som framhäver mina ja, få tillgångar.
Film: Dirty dancing, working girl och tokyo drift. 
Bil: ford mustang eller en riktigt fet lexus.
Serie: vänner, sex and the city, the hills & the city.

Tumblr_lkh7zoemaf1qidr5eo1_500_large
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Hundratusen miljoners gånger.
Gråtit över en flicka? ja.
Ljugit för någon? såklart.
Varit i slagsmål? nej.
Blivit arresterad? nix.
Träffat någon från internet IRL? yeseliyesyes.

5758998712_c78ca1de9a_z_large
Antal…
Gånger du varit kär? 2.
Gånger ditt hjärta brustit? 1.
Hjärtan brustet på grund av dig? det vet jag inte riktigt.
Tjejer du kysst? många många många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? jag vet inte faktiskt, några få gånger

Tumblr_lk0kj17rgx1qbcen7o1_500_large
Senaste…
Boken du läste? min aktiebok. Men annars supernova för andra gången.
Personen du fick e-mail av? facebook.
Personen du fick brev av? vykort från karibien av elias!
Personen du fick sms av? helena.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? hela min familj, när jag var 4
Saken du köpte? en cheesburgare för att jag DOG av hunger efter skolan och hade precis missat min buss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0