photosession with ma sis

Högskoleprovet idag. Kan nog vara det sämsta provet jag skrivit nånsin. Men men, gjorde det mest för att jag ville testa. Ikväll är planerna något oklara men ska iallafall träffa kajsa. Och kanske kelly. Vi får la se. PUSS.

HOWDIE

Försöker glömma gårdagens händelser (och allt tre veckor tillbaka) och tänka på att jag nu har lov. Så jädrans gött. Precis kommit hem från stan efter att ha varit där en sväng med min syster så hon fick välja present. Hon valde whiteboardpennor (?). Vi fikade också, jag tog en macaron (dör) och hon en sockerbulle. Var lite avundsjuk på hennes val. Ikväll ska jag göra ingenting tror jag, läsa Lula som jag köpte för en vecka sedan och som jag inte hunnit läsa och äta tacos med familjen. Imorgon är det högskoleprovet som gäller och då kan man ju inte varit ute och röjt kvällen innan.

fuckkkkk

Har nyss gjort bort mig så jävla mycket.

lista.

Längd: 163 cm
Hårfärg: mellanbrun med lite guldkant.
Ögonfärg: blågröna
Fräknar: över hela näsan och kinderna. fy.
Bästa kroppsdel: mina vader, mina öron ungefär. Mer är det inte.
Sämsta kroppsdel: min näsa, mage, lår, läppar, ögon, händer, kinder. the list goes on.
Ärr: nej. hade gärna haft dock, ser ju lite farligt ut.
Tatueringar: nej men så fort jag bestämmer mig för vad jag ska ha!
Piercingar: hål i öronen har jag och hade i naveln innan.
Sjukdom: olyckligt förälskad? borde vara en sjukdom iallafall för feber hade varit roligare att ha.
Brutna ben: nej. ta i trä.
Fobi: mörker.
Tvångstanke: känner ALLTID snabbt på fickan om jag har mobilen där. Vart jag än går, så tar jag alltid handan på jackan för att försäkra mig om att där ligger nått. Så fort jag går av bussen, går förbi en annan människa eller kommer innanför dörren.
Rädsla: att bli ensam, olycklig och inte framgångsrik.
Kroppsligt partytrick: oj. single ladies dansen?
Bästa känsla: när jag inte har något plugg att tänka på, är med mina kompisar och fixar mig och tycker att ja men det ser väl inte så dumt ut och ska ut och dansa lite senare och man vet att killen man tittat på lite kommer vara där. Den pirriga känslan är oslagbar.
Bästa fysiska känsla: kliad på ryggen och när man hör sms-signalen när man skickat iväg ett sms till någon som man inte riktigt vet kommer svara och man känner fjärilarna dansa i magen. Den känslan.

onsdag and i freakin love it

SLUT MED PLUGG. Finito. En vecka iallafall. Känns grymt. Fick tillbaka danskprovet som jag bara fick 5 fel på! Och gjorde organisationsprovet idag som kan summeras såhär; HAHAHHAHHAH. Hela klassen är fucked på det. Men men, idag fyller min lillasyster år och i present får hon en shoppingtur där hon får välja vad hon vill. Nu ska jag se de senaste avsnitten av awkward som jag missat. NICEEEE.

svårt val.

Kan ni gissa vilka av dessa två jag helst vill läsa?

me n mah sistahs

Sitter barnvakt till mina systrar. Fick tillbaka religions och naturproven idag. Mvg på båda, oh yeeeah. Så jäkla glad. Firar med att plugga till organisationsprov. Så. Tråkigt. Köpt redbull för att fira. Och pringles.

söndagslista

Jag längtar efter:
Min födelsedag. Gudars vad jag längtar. Och New york såklart, men det kommer efter den 11.

Jag ledsen över:
Idag är det väldigt mycket. Jobbigaste dagen på länge.

Jag äter helst:
daimtårta och bär av alla slag.

302305_295967823748959_287369727942102_1259114_1628958260_n_large
Tumblr_ltj9fkilhn1qfovbeo1_r1_500_largeJag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
att bli vuxen och att börja jobba. Ansvar jag inte vet om jag vill ha.

Det finaste jag vet är:
snälla människor.

Jag läser:
Köpte tidningen Lula på pressbyrån idag och den ska jag läsa länge länge för den kostade 169 kronor.

Tumblr_ltfneqfilp1qcwokto1_500_large
Tumblr_lryjfkh8nc1r3sm6co1_500_largeJag är galet stressad över:
alla måsten. Alla prov, alla prov jag ska få tillbaka men inte vill ha tillbaka och att jag inte har något att göra på hela höstlovet.

Jag lyssnar helst på:
sorglig filmmusik. Typ let the river run från working girl och the sound of silence från the graduate.

Jag drömmer om:

att flytta hemifrån, att plugga och jobba med det jag verkligen älskar och att hitta en kille som älskar mig. Typ.

Jag blir nostalgisk av:
färska prinzen : )


lurday

Nu sticker jag iväg, trevlig lördag. ♥

word-i kick your ass-feud

Vill inte skryta och så men helllooooo, stört fett!??!
Igår var jag hos kelly med helena och snackade och åt chips. Älskar mina amigas.  Idag har jag jobbat, på waynes coffee närmare bestämt, i fem timmar. d-ö-d. Men är nu nästan helt klart att jag fått jobb där, SÅ JÄVLA NICE! Oh well, snart ska vi äta. Kött. Puligt som fan. Sedan hämtar kajsa mig också drar vi hem till henne och typ chillar. Jepp jepp.

www.houseofuf.se

www.houseofuf.se. Check it out!!
Äntligen fredag och jag sitter och skypar med kelly. Snart ska vi äta mozzarella och pestopasta och sedan ska jag köra till kelly för myskväll med henne och helena (och en massa godis typ). NICE. Puss hörrni.

PUSS FINA FREDAG


FREDAG. Bästa dagen på veckan. Har precis haft danskaprov som gick väldigt sådär och nu har jag bara två lektioner kvar och sedan är det helg. Efter skolan ska vi ha lite uf-möte och jag ska spana in en klänning som jag har sett.

thursday

Efter skolan åkte jag, stina och kelly in till redfellas och fikade och sedan solade jag. Nu passar jag mina lillasystrar och ska göra det resten av kvällen. Vi har ätit pizza till middag och nu mumsar dem på glass. Har danskaprov imorgon och inte börjat plugga, whoops. Äh det löser sig, imorgon är det liksom fredag!

these eternal decisions

Tumblr_lqp5dzf3ox1qbnrgdo1_500_large
Varvar Justins mistletoe med simon & garfunkels sound of silence som är en av mina favorilåtar. Har lite ångest för att alla utom jag ska ut på fredag. Men hade den personen frågat om jag skulle ut hade jag gjort det in a heartbeat. Trots att det bara är kort tid kvar tills jag fyller år. Oerhört kort tid. Hade varit värt det. För att få se honom i två sekunder längre än i skolan.

kiss me underneath the mistletoe

ÄNTLIGEN ÄR DEN UTE! Och så jävla bra också! Seg skoldag med ett stort marknadsföringsprov som nog gick helt okej ändå. Nu har jag bara danskaprov och organisation&ledarskapsprov kvar och sedan är det höstlov. (ett höstlov som helt kommer att bestå av plugg, men ändå). 3 veckor tills jag fyller år, me like. PUSS

Delar data

Sitter på hyllie och har precis spelat tennis. När jag kom hem från skolan totaldäckade jag i sängen och vakna en halvtimme innan bussen gick, ojdå. Inser att middagen inte är klar och dampar lite på det. Sen får jag brev från h&m där det är en 200 kronors check för att jag handlat över en viss summa. Blev genast på bättre humör! Men sen börjar jag spela tennis och får inte in en enda boll. Iallafall inte dit jag vill ha dem. Så nu sitter jag här och är på riktigt dåligt humör. Kallt är det också. När jag kommer hem måste jag plugga en jädrans massa marknadsföring och kommer få köra en all-nighter. Wooho. Love it. Särskilt när jag börjar typ 8 imorgon (och alltså får ta bussen 7).


update

3 timmar senare och har fortfarande inte öppnat boken.

s o c k e r f r i

Lyckan i att komma hem, läsa bloggar som uppdaterat en massa och öppna en iskall redbull är ju oslagbar. Jag ska sitta här i en halvtimme ungefär och sedan är det dags att öppna böckerna. Igen. Drygaste skoldagen på lääänge, hela klassen var helt döda. Alla sov typ med öppna ögon. Aja puss.

23:12

Hej sitter och pluggar marknadsföring och har gjort det i 500 fucking år känns det som. Ett helt kapitel på 18 sidor om marknadsundersökningar. Kan inte bli mycket bättre (ska dock inte klaga för naturkunskapen var så mycket värre). Stack mig precis i ögat med min bok. På riktigt asså, fick in alla vassa sidor rakt i ögonen. Fan vad ont det gjorde. Nu ger jag iallafall upp för min trötthet har tagit över min strävan efter att få bra på provet, så kryper ner i sängen istället. Imorgon är det världens tråkigaste dag, sjukt taggad.

sista året sista året sista året

Jag är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääär hungrig och ungefär såhäääääääääääääääääääääääääär lite sugen på att plugga. Alldeles för hektisk helg och jag vill bara typ se på sex and the city och äta godis. Men nä jag går ju på borgar som vill att vi ska gå i skolan 8-16 med 6 lektioner per dag och sedan ha minst 2 prov i veckan tillsammans med ca 5 läxor. Var är mitt liv liksom.


JAG VILL UTOMLANDS

Tumblr_lq0h601ts31r0q2uqo1_500_large

The Graduate

Så fantastiskt bra slut på en film.
Var hemma halv 5 och vaknade 12 och nu ska jag ta tag i mitt liv och städa rummet. Plugga marknadsföring måste jag också. Ikväll ska jag till min pappa och äta middag och imorgon börjar en ny skolvecka med två prov. Längtar. Ehh.

LÖRDAG

Sitter hemma hos min låtsaspappas föräldrar och firar hans mamma som fyllt 70! Ska snart hämta upp Kelly, stina och helena och sen drar vi vidare på fest. Blev f.ö väckt halv 3 idag, vet inte vad som händer med mig. Hipp igår var iaf riktigt kul, var hemma 5. He-he. Nä nu drar vi, puss!!


darling darling friday

Hej ÄLSKADE fredag, nu sticker jag ut och dansar. PUSS

i-i-i wanna go-o-o all the wa-a-ay

Nu sticker jag iväg till malmö arena och ser britney spears!!!!! PEPPEN!!!!?????

måndag kom och gick.

Lyssnar på boyz II men (oklart varför) och är inne på min fjärde timme av religionsplugg. Hade mitt fruktade naturkunskapsprov idag som kan ha gått PRECIS hur som helst. IG- och MVG+. Ingen jäkla aning. Grymt skumt prov dock, me no like. Nej nu får jag återgå till den ortodoxa inriktningen inom kristendomen. Snark.

LACK

Någon vecka gammal bild. Sitter med skrivbordet FULLT av papper, böcker och anteckningsblock. Har lagt ner x antal timmar på naturkunskapen nu OCH JAG FÖRSTÅR INTE ETT JÄVLA SKIT! Om någon hade frågat mig nu vad surt regn är hade jag svarat "ehh.. regn som är surt?". Trots att jag skrivit en a4 om koldioxid, svaveloxider och kväveoxider som blir till något annat och som sedan bildar något annat som gör att en annan sak uppstår. Och så vidare, och så vidare. Helt jävla stört svårt. Ska fortsätta med detta i några timmar till och sedan ska jag övningsköra. Åh jävla fucking skitskolsystem som gör att samhällare måste läsa naturkunskap. SÅ JÄVLA ONÖDIGT.

för jag är 17 år.

Tumblr_ldppkyljy51qahzieo1_500_large_large
Tumblr_lspypfk4yc1qj19dho1_500_large
Tumblr_lluzcxr5dm1qb8ql4o1_500_largeTumblr_lsr7e7oomt1r4owf4o1_500_large
Igår var jag ute och såg en kille som jag kollat på varje dag denna terminen. Har ont i magen för att jag vill ha honom så mycket.

regrets and mistakes they're memories made

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - den här videon är den absolut bästa videon som någonsin gjorts. Genialisk. Sitter iallafall och väntar på mamma och sedan ska vi ut och övningsköra innan kelly och boffe kommer hit. Ikväll drar vi till my för linas överraskningssak och sedan hipp. PEPPEN I DET?!

Rødt

Funderar på om jag ska ha rött läppstift ikväll. Hmm. Vet inte om jag kan pull it off. Vi får se. Sitter iallafall på internationell ekonomi med chill Björn och tråkar. Slutar om 2 timmar och då ska jag sola och sen hem och plugga och sen ut och springa. Och sedan är det helg!! LOVE IT.


kvällskvisten.

Läser senaste numret av Styleby (verkligen världens bästa tidning) och har precis pluggat natur i några timmar. Har en grym spänningshuvudvärk som i vilken sekund som helst kan utvecklas till migrän så nu släcker jag ner för ikväll och kryper ner i sängen istället. Godnatt!

dagen innan Dagen

Sitter på bussen hem från skolan och fnissar lite åt att 46an tar olika håll till Klagshamn hela tiden. Det blir liksom lite spänning i vardagen, att man inte vet vilken väg bussen ska ta. Jag har åkt 5 olika håll sammanlagt tror jag. Lite kul ändå. Det är fruktansvärt grått ute och jag ska hem och plugga natur. Kan det bli bättre? Örk hatar hösten. Imorgon är det fredag och jag är pepp! Mer fredag åt folket!


Mycket bra start

Det här med att sätta klockan en timme för tidigt, gå upp och inse det och få krypa tillbaka i sängen. Just nu kan jag inte komma på något härligare. Nu ska jag äta special k och sen åka till skolan. PUSS


16.22

Naturprovet är flyttat från torsdag till måndag. PERFEKT. Eller, det hade varit perfekt om inte vi hade ett religionsprov på onsdag. Och britneys konsert på tisdagkväll. Har precis kommit hem från skolan och ska snart skutta iväg till tennisen. (Japp skutta för jag tycker det är såå kul att vara tillbaka!!). Men först ett avsnitt awkward som blivit min nya favoritserie.

Tisdag

Tog bussen 06.59 till skolan idag. De borde inte ens vara lagligt. Hur som helst, testar att mobilblogga för första gången. :))) naturkunskapsplugget igår gick skit. Mer än skit. Ahhhhh denna ångest asså.


ÄLSKAR MÅNDAGAR (inte)

Sitter och försöker få in naturkunskap i huvudet och det går så jävla dåligt. Har precis varit ute på en 4,91 km lång runda och allt jag vill ha är godis. Storcravar. Aaah. I fredags var vi iallafall på båten och hade skitkul, i lördags var jag och kelly hos nick på fest och sen åkte vi till lindeborg en sväng och igår fick jag hjälp av jacob med naturkunskapen. Mycket bra helg alltså. Denna veckan består bara av plugg. Provet är på torsdag och jag ber till alla man kan be till att jag ska klara det. Lite tennis och sånt kläms också in dock. Nej nu måste jag återgå till fotosyntes och näringskedjor och sånt oerhört roligt skojsigt. Puss.

RSS 2.0