hipp hurra

Idag äre fredag och det ska ju såklart firas. På hipp närmare bestämt. Med alla mina tjejer, åh så länge sedan det var. Pusspusspuss och kram och allt sådant.

life i sgood

Tjennna. Min mobil blev stulen på hipp i fredags och jag är så fucking deprimerad över detta. Har haft två cp prov denna veckan och idag är den första pluggfria dagen på två veckor. Firas med typ 20 kakor som min syrra tagit hem från subway som hon råkar praoa på. Gutt.

---

Jag har inte så mycket mer att säga än FYFAAAAAN FÖR JÄVLA CP IDIOTER ALLTSÅ HUR I HELVETE TÄNKER MÄNNISKOR? HUR FAAAAAAAAN KAN MAN LEVA MED ETT GOTT SAMVETE NÄR MAN ÄR SÅ JÄVLA FUCKING CP DUM I HUVUDET?
annars var jag på fest igår och nu pluggar jag nk. Hej svejs.

Lördag var det här

Igår var jag på kb med softa peeps och nu ska jag snart hem till ylvs på middag och fest. Lyckan i att sova tills nu, tro att det är söndag och sen inse att det är lördag är obeskrivlig. Puss.


93 dagar kvar

Imorgen är det fredag. Och jag har inga planer alls. Mja mja kan sluta hur som helst. Fett chill skoldag har jag iaf genomgått idag och blir väl det imorgon också skulle jag tro. Hej hej hej.


Lördag

Igår var det fredag och den var lite speciell. Ångesten är rätt hög. Iallafall, det är lördag idag och jag har zero planer. Ska typ ut på en pw och köpa lite coca lights med mig hem. Pepp.


torsssssdag

HEJ HEJ HEJ. Denna veckan har gått så sinnes snabbt och nu är det liksom fredag imorgon. Gillar starkt. Nu tänkte jag skriva mässplan + kolla jersey shore + äta godis. Hej.

RSS 2.0