hejdå mitt älskade hår..



Också var det klippt. Liiite för kort blev det, men får väl vänja mig. Gud, hon måste ha klippt av minst 20 cm. Ånggeeeest.

decór



Såhär tråkigt har jag det just nu. Nej okej, det är inte helt sant. Jag njuter i fulla drag av att vara hemma själv hela helgen, men har storstädat mitt rum. Imorgon ska jag klippa mig, bye bye långa fina hår. Min pojke åker iväg till danmark på fotbollscup till torsdag och jag har en känsla av att jag kommer sakna honom som satan. Nu ska jag återvända till Glamour-tidningen och mina tutti-frutti ringar. Puss.

puss.



Nu sticker jag iväg på äventyr. Vi hörs. ♥

orange.



orange naglar, lite ovant men fint. Idag ska jag hem till mysan som det ser ut. Sommarlov är härligt.

Lista.


Jag förstår ingenting av blogspot och går därför tillbaka hit, så tänkte göra en lista bara för att jag har jättetråkigt och för att det är för varmt för att vara utomhus.

Senaste..

Låt du hörde: I'd rather be with you, Joshua Radin.

Film du såg: girl next door.

Mat du åt: melon.

Kram: mami.

Puss: elias <3.

Fest: fredags.

Känslan: rastlös men tillfreds.

Ilska: igår, för blev tvingad att äta frukost.

Resa: Båstad?

Glädje: att jag ska vara hemma själv hela helgen!

Dröm: Haha att jag fick barn.

Boken du läste: Remember me?, Sophie Kinsella (för tredje gången..)

Personen du träffade: pappa.

Personen du pratade i telefon med: pappa.

Personen du fick sms av: mysan.

Gången du åt en 7-eleven korv: äe, 7-eleven är inte så stort här.

Gången du var utomhus:
tjugo minuter sen kanske.

Gången du sov: imorse.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag var 3..


Hejdå.


Jag har ny blogg. Jag kände för att skaffa det helt enkelt. frostat.blogspot.com. Om det är någon som är intresserad.

människor.


Jag önskar att regnet skulle smattra mot rutan. Det gör det inte. Det är sol med starka vindar. Solen gör att folket vågar sig ut ur sina båtar och lyxiga näsethus för att komma till hamnen och ha åsikter. Jag jobbar nästintill ihjäl mig, och jag får ingen uppskattning. Att jobba 8-18 varje dag och städa toaletter så att det enda jag ser när jag cyklar hem är mr muscle och smutsiga golv, det är ingen som uppskattar det. Denna veckan har jag fått sex telefonsamtal från folk här i hamnen som behöver hjälp eller har något att klaga på när jag är ledig. De hittar minsta lilla anledning att klaga. Är jag inte på kontoret en halvtimma för att faktiskt gå och städa toaletterna, då bryter helvetet lös. Själsord och arrogans bara väller över mig. Gamla gubbar står och skäller ut en 16-åring när hon inte ens gjort något fel. Det är inte det att de skäller ut mig och klagar på allt hela tiden som gör mig så satans upprörd. Det är på sättet de gör det. De har ingen som helst rätt att orespektera oss och att trycka ner oss för att visa den ynka lilla makten de har i livet. Det är bara så jävla fel. 4 dagar kvar tills jag slutar. Andas felicia, andas.

4th of July



Graaatttiiiiis ällllsskkkkklllliiiingggg!
Älskar dig mer än något annat på hela jorden. ♥


RSS 2.0