noah and allie.

Har varit tre extremt långa dagar i skolan så nu bäddar jag ner mig med choklad och The Notebook. Puss.

en lista såhär på tisdagen.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja för det mesta. Blir EXTREMT stressad när klockan tickar iväg och jag inte är där jag ska vara. 


HAR DU BRA KONDITION:
Nej. Men bättre än jag trodde faktiskt. 


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

1 timme sedan i photobooth :))


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Ganska glad. Allt flyter på för en gångs skull. Varken mer eller mindre. Flowy. 


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart.


KAN DU LAGA MAT:
Jag kan laga grym pastapesto. Men jag kan inte laga så mycket annat. 


VAD PLUGGAR DU:
Samhäll företag. Onödigaste linjen ever.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Om jag är beredd och hinner posa, ja. Annars; hahahahha nej!


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Imorse. För att mamma dampade utan anledning när jag precis vaknat. 


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Eh. Ja.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Väldigt bra. Min babe fyllde 18!! 


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Red bull. Dygnet runt. 


ÄR DU NYTTIG:
Kan vara ibland men oftast inte.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
jordgubbsförsäljare och toalettstädare. :)))


ÄR DU BLYG:

ibland är jag jätteblyg och ibland inte alls. Beror på.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
6.15. Blä


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
hmm.. wii.


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
GTA ftw!!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
hehe. Nästa fråga.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja


JAG SOVER:
alldeles för lite.


VAD SA DU SENAST?
"hahahahha men guuuuud, hahahahha." typ. Min lillasyster hade somnat som den jesuspersonen i da vincikoden. Ni vet den? Med ben och armar utåt liksom. Sjukt kul.


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Malmöfestivalen...?


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
kelly tror jag. Brukar alltid vilja vara själv då så lite svårt att säga.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
TRÄNA! Fan att det är orkanväder ute. (ingen ursäkt jag vet)


HAR DU SNYGGA SKOR:
OM jag har. 


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"men herregud måste du dampa så jävla mycket, det första du säger till mig?!?!?". till mamma. 


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
tyvärr inte.


HAR DU KÖRKORT:
Nej 


ÄR DU ENSAM NU:
Ja. Lite tråkigt faktiskt.


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Helg, bilar 2, utgång, filmkväll. Ungefär.


söndag.

Hej hopp. Fredag: kelly 18-årsfest. Lördag: Film med typ 6 tjejer. Söndag: stan med kelly och middag hos pappa. Hehe, tror jag har varit hemma endast för att sova denna veckan. Träffat min familj i max en timme sammanlagt. Woopsie. Men men, imorgon fyller bästa kelly 18! ♥ Puss.

hello you dark cirkles that belong in hell

Haha ser ni mina enorma mörka ringar under ögonen? Just därför jag är hemma och inte på rix fm (ångrar mig lite dock). Idag har vi gjort absolut ingenting i skolan. Absolut ingenting. Försöker förstå hur man kan vara i skolan 8.30-15.30 utan att ha gjort något. Kommit hem runt 24 varje dag denna veckan och inte somnat förrän 2. Haha asså, jag tror jag druckit 5 red bull på 3 skoldagar nu. Men men, imorgon har kelly 18-årsfest. Wiho. Wiho wiho. Just därför ska jag lägga mig nu. Ska kanske spela lite wordfeud först. Lite. Puss.

FREDAG

Hej hej hej. Kom precis hem från stan och såg att mina converse kommit! Nu var det dock så att de skickat fel jävla storlek till mig och det kostar typ hälften av vad dem kostade att skicka tillbaka de till england. Åh är så förbannad. Jaja sitter och dricker red bull och försöker hålla mig vaken. Ska ut och springa nu innan jag ska träffa kelly i stan för att äta.

and so it begins

Godmorgon. Vädret är helt jävla deprimerande. Igår var det sol för första gången på minst 30 dagar och idag vaknar jag upp och ser bara grått. Grått grått grått väder. Hade inte skolan börjat på måndag hade jag tagit mina sista pengar och tagit en sista minuten. Men men, idag ska jag träna och ikväll ska jag till malmöfestivalen. Puss puss.

flummel

Sitter och lyssnar på min för tillfället favoritlåt, mad world. Har hittat en utbildning jag vill gå, med skyhöga intagningspoäng och matte c-krav. Gud jag orkar inte. Och är riktigt sugen på hallonsorbet. Åh alla val i livet alltså.

10/8

Hej hopp. Igår var jag hos stina och myste och nu ska jag snart vara barnvakt. Tänkte mest säga det. Puss.

vilodagen.

Om jag tyckte att jag var död igår så är det INGENTING mot idag. Igår var det sjukaste kvällen i mitt liv. Sjukaste. Stack dock på superhjältefest istället för till skanör. Jaja, nu ska jag fortsätta titta på sex and the city i detta härliga vädret.

saturday night fever


Gammal bild men det är precis så jag känner mig. Kelly och jag köpte små blå och jägermeister från danmark igår och det var väl lite av ett misstag. Vi kom hem till mig när klockan nästan var 4.30 imorse och blev väckta vid 10 av kellys mobil. KUL. Kunde inte somna om så nu ligger jag död i min säng med ögonlock tunga som bly. Men men, idag är det lördag och jag ska till skanör på kräftskiva (minus kräftor för mig). Puss.

i die

Har precis kollat igenom hela topshops sortiment (eftersom jag ska till köpenhamn imorgon <3<3) och jag dör. Jag vill ha ALLT. Seriöst, känner en sådan panikstress inom mig att jag inte ska hinna dit innan alla har tagit mina plagg. Åh detta är så farligt så det finns inte. Kommer vilja handla upp hela affären.
Tumblr_ll8pne3qif1qeuocqo1_500_large
det här är jag efter imorgon. Med mindre fancy påsar.

TORSDAG. En solig en också.

Bra dag idag. Suttit barnvakt till Leo sedan halv 10 och har precis ätit mozzarella och tomat. Nu kollar jag på lite gossip girl innan jag ska iväg och hämta Emeli och Villum. Imorgon ska jag till köpenhamn med kelly och stina. Funfunfunfunfun.

there's no such thing as love, it's fantasy.

visst är det det finaste ni hört?
Nu är frågan om jag ska se 500 days of summer eller Amelie från Montmartre. Zooey Deschanel eller Audrey Tautou. Äh, båda är lika vackra och filmerna lika fantastiska så jag ser båda.
Imorgon ska jag sitta barnvakt till ett barn klockan 09.30-14 och till två andra 15.30-18.30. Himla tur att jag älskar barn.

onsdagdag

Idag har jag varit i västra hamnen med kelly och helena och nu ska jag se working girl för andra gången på ett dygn. För att det är världens. bästa. film. Puss.

RSS 2.0