liten lista.

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem var den sista du träffade?
Har inte träffat någon idag. Igår var det nog mamma

3. Hur lång är du? ca 165

4. Vilken var den senaste film du sett?
Sweet home alabama

5. Vem ringde du senast?
mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Hihi vad som helst" till älskling

7. Vad är dagens planer?
Ska nog träffa elias. Vi får se vad vi hittar på.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på med vem

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma? Igår.

11. Vilken ögonfärg har du? grå/blå

12. När vaknade du idag? vid 10

13. Har du någon gång hittat en katt?
Hittat och hittat. Har ju gosat med katter som bara råkar finnas utanför huset.

14. Vilken är din favoritplats? Min säng med elias.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Malmö stadsbussar, skolan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hoppas att jag jobbar med det jag älskar, har rest en jävla massa och har en underbar kille. Kanske ett barn?

17. Vad skrämde dig som barn?
Mörker. Det gör det fortfarande.

18. Vem fick dig att skratta senast?
elias över msn

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Yes

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast bara trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
5

23. Hur många landskap har du bott i? Uno

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hehe. Ja

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Ibland, ibland inte. Lite beroende på vemvarhurnär liksom.

27. Vilken är din favoritglass? jag ÄLSKAR hägen-dasz macadamia nut brittle och GB:s kolaglass

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Se världen

29. Tycker du om kinamat? OM jag gör

31. Vad dricker du till frukost? Tropicanas apelsinjuice utan fruktkött

32. Sover du på någon särskild sida?
Nix

33. Kan du spela poker?
Haha nej men jag vann hela skiten en gång utan att veta vad jag gjorde

34. Tycker du om att mysa? Love it

35. Är du en beroendemänniska?
Ja det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, dania.

37. Vill du ha barn?
Gud ja. Drömde senast inatt om en liten söt bebis. Den utvecklades dock sen till att bebisens pappa (jag var barnvakt) våldtog mig med hjälp av bebisen som var en pojke. Usch. Hemsk jävla dröm.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Älskar att titta på havet eller doppa fötterna, men inte bada

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Jag spenderar ju helst pengar på kläder och skor. Men det är nog mest mat och buss.

42. Äger du dyra smycken? Nja beror på. Har en guldring min pappa gav mamma när de var gifta och som jag fått. Och mitt thomas sabo armband jag fick av elias i present var inte speciellt billigt.

43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Haha. Kladdkaka!

45. Vem är den roligaste människan du känner? hmm.. Helena tror jag

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har faktiskt inga. Håller dock på att bildas ett på min hand efter att jag sprang in i ett dörrhandtag.

47. Vad har du för ringsignal?
iPhones originalsignal

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Möjligt att mina systrar har de nu.

49. Flirtar du mycket?
Nej jag är sämst på det, haha

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Paint..

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej?

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej?

53. Vilken var den senaste bok du läste? Pengar av victoria benedictsson. Den sög.

54. Läser du dagstidningen?
Ibland när den ligger framför mig när jag ska äta.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Veckotidning nej, men prenumererar på Elle.

56. Dansar du i bilen?
Nej, sjunger hellre. Dock själv.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
nrj

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Senast jag skrev nått var geografiprovet igår

59. När var du i kyrkan senast?
På ett bröllopp för lite mer än ett år sen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0