Onsdag

Okej känner att jag är lite frånvarande på den här bloggen. Har bestämt mig för att göra ett nytt upplägg. Istället för att bara skriva en massa text så visar jag liksom min dag i bilder istället. Med en liten text därtill. Låter inte det trevligt?

Dagen började med ett geografiprov som nog gick rätt bra faktiskt. Hoppas på bra iallafall! Sedan har dagen flutit på tills jag hade betygssamtal på retoriken där jag fick reda på att det blir ett.....MVG!!! Åh går på moln! Mötte sen upp älskling och åt lite innan vi tog fel buss till södervärn som nu är min nya och enda hållplats i malmö typ. Hoppade av på nobeltorget när vi insåg att vi nog inte skulle komma till södervärn med den bussen så fick ta en annan tillbaka till södervärn. Väl hemma har jag haft lite julmys med familjen och skrivit hemmagjorda julkort (mina blev såklart finast!). Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen väntar sängen om jag inte däckar i duschen först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0