Tisdag morgon.

Pluggade ihjäl mig igår och idag och har nu skrivit klart anteckningarna till kapitel 2/3. Pjuuh. Nu är det bara det sista (och största såklart) som är kvar att skriva och sedan ska jag bara plugga in allting. Känns rätt okej dock, har nog aldrig börjat plugga såhär tidigt inför ett prov innan. Men har så sjukt mycket att göra i skolan att jag inte ens hunnit börja på boken jag fick i födelsedagspresent och som jag såå gärna vill läsa. Rätt störigt. Idag står utvecklingssamtal på schemat och då min spansklärare är sjuk behöver jag inte träffa min mattelärare förrän 13.30. Skönt. Sen ska vi ta en sväng inom ikea och förhoppningsvis hitta några fina tavlor till mitt rum. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0