är helgen redan slut?

Min helg har varit übermysig trots att den mest bestått av sömn. I fredags var jag skitglad över att ÄNTLIGEN få äta godis och sötsaker efter en veckas lidande, men vad händer då? Jo jag och elias somnar klockan 20.00 utan att ha ätit något annat än middag. Och igår fick jag akut magont. Vilket gjorde att den efterlängtade hallonsorbeten vi hade köpt låg och smälte i en skål bredvid mig medan jag dog av smärtor. Somnade alltså vid 22.00 på grund av det. Känner mig snarare som 70 än 17. Förutom detta så har vi bara tagit det lugnt, strosat lite i stan och sagt jag älskar dig ungefär hundra gånger i timmen. Vet faktiskt inte varför. Nu ska jag snart äta söndagsstek och sedan sätta igång med geografin och psykologin. Hatar verkligen söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0