fredagen.

ett stopp på viktors för dricka och på espresso house för världens godaste cupcake. Räkpasta och fika men finisar. Det var min fredag det.

minirutat och päronbitar

Eftersom det serverades pyttipanna i casa de berggren/larsson ikväll så fick detta bli min middag. Köttbullar+knäckebröd+aromat=grovt underskattat. Yum yum. Nu har jag precis bränt av några avsnitt vänner och ska snart krypa ner under täcket. Har pluggat ihjääl mig de senaste dagarna så behöver en god natts sömn känner jag. godnatt gollisar.

sant.

Ni vet hur det är ibland när man bara vill vara så jävla nära men hur nära man än kommer är man aldrig tillräckligt nära? Precis så. När hjärtat gör ont för att det dunkar lite för hårt och man vill få det att lugna ner sig men det går liksom inte. Precis så. När man tittar på telefonen och helst av allt vill plocka upp den och ringa och aldrig lägga på. Så. När man blir glad varje gång man tittar på mobilen för han finns som bakgrundsbild. När han drar ett skämt och det bara är roligt för att det är han som säger det. När han kallar en älskling och man rodnar men skyller på kylan. Men just det här att hur nära han är är så är han aldrig tillräckligt nära. Måste betyda att man inte kan få nog. Det går inte att få för mycket om honom. Och hans tröjor som alltid doftar så gott.
av michaela forni.

vill ha.

Tumblr_lfx6spbwpw1qe60alo1_500_large

sommarväder

Hello, sitter i skolan och chillidillar. Känner mig glad och lite småledsen på samma gång. Glad för att det är fint väder och jag fattar psykologin nåttsånär och småledsen för att jag inte fick något godnattsms igår. Eller idag.

Har engelska, företag och aktie kvar innan jag ska hem och träna och plugga. Pusspusspusspuss.


i love you



härliga, HÄRLIGA dag

Sitter och väntar på min pojkvän som ÄNTLIGEN är påväg hem från karibien. YEYEYEYEYEYEYEYEYEY!

noodles in a cup

Sitter och äter nudlar ur en ja, förpackning. Rätt gott faktiskt. Nu ska jag leta igenom varenda vrå i vårt kylskåp efter en coca light för jag håller på att döööö av sugenhet. Ville bara säga det.

5 kvar.

Har idag skrivit 2 tweets till justin bieber. Något är nog seriöst fel med mig. Kanske för att jag saknar min pojkvän så mycket. Känns lite tomt inuti mig. Alla tjejer är på Fridays nu men jag har inga pengar så får stanna hemma. Jag, mamma och nicole tog iallafall en runda ner till stranden och sprang de 3 km tillbaka. Känner knappt mina ben nu. Ska krypa ner under täcket och sätta igång coco avant chanel för den är så himla himla fin. Och jag behöver det en kväll som denna, utan pojkvän.

ville bara säga det.


big mama hair och ett något brustet hjärta

När jag har tråkigt brukar jag alltid få för mig att locka håret av någon anledning trots att det alltid blir samma resultat - svårstyrt fluff.
Fick ett vääldigt efterlängtat samtal från elias igår. Av någon anledning kändes det dock som att han mer ringde för att han skulle, inte för att han ville. Känns väl sådär.

sooooooool

Har precis ätit plättar till frukost och eftersom termometern visar strålande sol idag med så drar jag på mig bikinin och går ut och steker. Härliga, härliga väder!

sommarbris

Tumblr_ljtvcdecvy1qe1qr5o1_500_large
Tumblr_lj0yrmlizr1qc7ae2o1_500_large
Tumblr_ljurhmonyt1qivpwto1_500_large
Tumblr_ljsnage7611qeox75o1_500_large
Tumblr_lj5l2crqbv1qce998o1_500_large
197287_1573166849569_1247463237_31216007_366104_n_large
Tumblr_ljmv9oiata1qgyotto1_500_large
Tumblr_ljjidipyka1qj0n53o1_500_large
Tumblr_ljtopugasl1qe4xmjo1_500_large
Lite bilder som gör mig glad bara. Nu ska jag äta chips+dip framför project runway och njuta av denna härliga sommarmåndagen. PUSSSSSS

Livet!!!!!!!!

Har precis kommit hem från en uuunderbar dag! Varma baguetter till frukost, pastasallad på Pronto med lykke, stina och helena och sedan hem och köpa dippa och godis till ikväll. Och allt detta i strålande solsken över ett vindstilla malmö. Amazing amazing amazing!


söndagsångest

Tumblr_li5bnhf1wv1qgo4cuo1_500_large
Har legat som en strandad val hela dagen med världens jävligaste baksmälla. Den värsta i mitt liv. Har varit 2 sek från att börja gråta för att mitt huvud gjorde så ont. Nu mår jag iallafall bättre och befinner mig hos papi som lagar tacos. Goooottttttt.

Idag


GULT


Nu sticker jag ikädd färg (!!) för en gångs skull iväg till höllviken! Pusspusspusspussss

idag.

Tumblr_ljilclllmr1qfgkn1o1_500_large
mysigaste bilden?

Vaknade för en timme sedan med världens huvudvärk. Har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv. Nu ska jag nog krypa ner under täcket igen med lite film och godis innan jag ska iväg på 18-årsfest. Glad lördag!


friday jag älskar dig



Nu sticker jag ut i natten. Puss.

picture rain

Är på sämst humör idag, verkligen. Så bjuder på ett bildregn från veckan som gått.












blickar och beröringar.

Tumblr_ljidmwvny01qgkn22o1_400_large
Hur kan pojkar vara så vackra bara genom att göra ingenting? Har ni tänkt på det någon gång? Att de kan sitta och titta på fotboll och deras ögon lyses upp precis som när de kollar på en. Eller när de står och brer mackor. Hur kan de vara så jävla sexiga bara genom att stå med sömndruckna ögon och bre lite smör på en lingongrova? Hur kan de vara lika sexiga då som när de tar tag i en och lyfter upp en och liksom håller ens lilla huvud i deras stora händer och kollar djupt in i ögonen, rakt igenom själen. För att de tror att man kan försvinna om de släpper. Försvinna bort från dem. Eller som den kyssen som bara skriker att han vill ha en. Pojkar. Jag hade kunnat skriva en bok om pojkar.

ons.

Ligger här och har precis smörjt in mina läppar med elizabeth ardens 8 hour cream. Det ska vara en mirakelprodukt så vi får väl se om jag vaknar upp med de mjukaste läpparna någonsin imorgon. Imorse åkte elias till karibien. Nu känns det ordentligt tomt. Det är alltid jobbigt de två första dagarna, sen släpper det lite. Har ju hans tröja att lukta på. Nersprutad med armani code. Sitter och kollar på nån ekonomisk debatt på tv4 och blir lite glad när jag tänker på att mina aktier gått upp ca 7000 kr. Swedbank har gått upp 12,6% sedan jag köpte de. Dags att sälja de snart, innan de börjar gå ner, kan jag tänka. Den 6e ska jag på bolagsstämma på Malmö Börshus. Ska bli rätt kul. Låter som världens seriösaste vuxen nu kan jag tycka. Gud vilket svamligt inlägg, ville bara skriva av mig lite. Saknar honom.

kan man vara kär i kärleken?

http://www.youtube.com/watch?v=wmxCsRNRxVg

Tumblr_ljbrq1plor1qbx4t1o1_500_large
Tumblr_lha6sw42te1qekw9lo1_500_large
Tumblr_l9j2wgfxhy1qagorro1_400_large
Tumblr_lexr1z1ofo1qfh6hpo1_500_large
Tumblr_lev3z5sffn1qeuw8xo1_400_large
Tumblr_leqdqkaozj1qc4i9fo1_500_large
Tumblr_le2b5poxvd1qcp6vno1_500_large
Tumblr_l8bzpcd7tg1qd6qy3o1_500_large
Tumblr_lj74syhxme1qf8cs0o1_500_large
Tumblr_lbzqxrfb001qba0who1_500_large

weheartit.


SOMMAR?


Har äntligen fått tillbaka min dator! YEY. Har legat ute i flera timmar och solat i min nya bikini. För hur jävla fint är vädret?!?!?

llllllördag

Igår var minst sagt lyckat och efter att ha sprungit vad som kändes som ett triathlon för att hinna med bussen var jag hemma och somnade med min älskling. Idag har det varit sånt jävla fint väder! Jag och elias har varit i stan och fikat och myst och nu sitter jag med en systemetpåse på huvudet av orsaker jag faktiskt inte vill gå in på, haha. Ska snart krypa ner i min, på nytt, nybäddade säng. Godnatt.

PUSS!

Sitter i min nya fina klargula tröja från zara med nyfönat hår och dunkar justin bieber. Ska snart måla naglarna rosa, dricka lite flädercider och sedan åka vidare. Älskar fredagar.

onsdag

Sitter och väntar på min älskling medan han tränar. Kollar på date night och äter mentos, NICE. Har varit en rätt härlig dag för en gångs skull, imorgon ska jag vara barnvakt och på fredag blir det tjejmiddag. Längtar!

en jävligt nice tisdag

Dagen har bestått av anställningsintervju, helvetesrunda på idrotten och 20 minuters skola. Den har även bestått av ett telefonsamtal som sa att jag fått sommarjobb. Fy fan i helvetet vad glad jag blev. Watch out, jordgubbar!

söndag.

Har precis skrivit klart en spanskuppsats om Che Guevara och drar mig för att börja på geografin. Det är så jävla tråkigt att läsa om vatten ska ni veta. Är dödligt sugen på kärleksmums men min syster ville hellre titta på jersey shore än att baka det till mig så får väl se om jag hittar något annat. Denna veckan ser ut att bli rätt tråkig fram till fredag med en himlans massa plugg blandannat. Nä fy vilket tråkigt inlägg. Jaja, ha en trevlig söndag.

saturday

Sitter hemma hos min pappa. Vi har ätit fläskfilé och hasselbackspotatismiddag och sett en film. Nu poppar popcornen i mikron och jag ska snart sätta igång en film till. I miss my boyfriend.

RSS 2.0