söndag

hej. I fredags var jag på båten och i igår var jag på båten. I fredags var det skoj och igår inte så jätteskoj. Men men, det är söndag, jag är inte bakis och jag ska plugga. Känns helt okej ändå.

puss

Idag har jag gått i skolan och imorgon har jag naturprov. Ajdå. Två dagar till helg. Hålluthålluthållut.

måndag

I lördags var jag på båten igen. Mycket roligt. Igår var jag hos pappa och idag har jag varit i skolan. Hade bild för första gången idag. Skulle rita självporträtt. Hahaha, herregud säger jag bara. Fulaste jag sett. Men men nu ska jag plugga naturkunskap. Taggar.

hej lördag

Det blev en galen fredag.... Har börjat lyssna på färska pinzen igen - sjuuuk nostalgi. Igår var jag iallafall på båten och det var svinkul. Helt sinnes kväll verkligen. Älskar sånna kvällar. Nu ska jag äta tacos från igår och njuta av tystnaden när ingen är hemma. Finns det något bättre än att vakna upp bakis och inse att man har hela huset för sig själv? Nej tror inte det va.

the boat

HEJ. Igår var jag på båten och det var inte kul alls. MEN efter typ hundra miljoner lyckade utekvällar så får man väl ha en sån här. Fint avslut fick jag iallafall. HEH. Puss.

lördag

Igår vad jag på hipp och sedan kb. Vart ju fredagen den 13e OCH DET VAR VERKLIGEN FREDAGEN DEN 13! Jävla skit. Ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

torsdag

Vet ni hur tråkigt det är att gå i skolan? Det är så jävla tråkigt. Har gått i en vecka och är redan självmordsbenägen. Har haft ca en triljon läxor och bokat in prov. Kommer inte ha ett liv fram till sportlovet ungefär (lärarna bokar inte prov längre än så). Helskotta. Vill inte. Men imorgon äre fredag och jag ska festa :)))))))

röd

Igår: båten > barcelona > wonk. Somnade halv 8 imorse. MYCKET RULIG KVÄLL. Och min klack har gått av på min sko?????? Eller min sula på klacken så det är helt ihålig nu. Åhhhhh mina fina pjucks. Ska aldrig mer dansa.

jadååå

Jersey shore säsong 5 ute, boooohjaaaa. Igår var jag barnvakt och hade mad men-marathon för mig själv. Idag ska jag ut. Fezt.

son of a

OC-mara halva natten och nu sitter jag och försöker skriva en uppsats. Vad är kärlek. HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA SVARA PÅ DEN FRÅGAN?????????????????????????????????????????????????

rabbit

Nyår var KUL. Kulkulkul. Har typ bara haft oc-marathon med kajsa och softat med kelly och boffe i helgen. FÖrutom nyår då. Ska snart hem till K igen. Ha deeeet.

RSS 2.0