VALBORG FFS


Nu nalkas det par-tey. Har en känsla av att något kommer gå / men man vet ju aldrig.
Puss puss.

Tors


Dagen har varit bra. Mycket bra.
Den har innehållit missad samhäll pga huvudvärk, valborgsplaner och pussar i korridoren. Hihi.

Copenhagen





Jag ÄLSKAR klänningen. Ha-begär.

The Music Room


Denna dagen har bara flutit på. Jag har en hel drös med plugg att ta mig igenom. Jag orkar inte det. Jag gör verkligen inte det idag. Men finns inget att göra, så nu ska jag läsa klart min Elle UK och sen ta itu med mitt liv. Puss.

J'adore

 
Jag älskar allt med dessa bilderna. Jag älskar färgerna, ljuset och hennes hår. Och de är ju såklart tagna i Paris. Åh..

april, 25



Ja ja ja, jag har varit lite frånvarande här. Men har faktiskt haft orsaker, vi kan väl säga såhär; är så fruktansvärt trött på personer som tror att de kan göra/säga vad de vill till vem de vill. Det är både omoget och sjukt idiotiskt. Så, end of story.

Nu till roligare grejer; solen lyser och jag ska äta pannkakor hos mina grannar. Igår åt jag kebabtallrik och drack drinkar. Puss.

hihi

2 väldigt störiga killar som är inne på min blogg just nu. hejdå.

-


Svårt att säga något men svårt att vara tyst.

Friday


Nu är det fredagsmys.


Tisdag


Varför ska jag acceptera att ta en massa skit ?

Det där med rutiner


Jag går på gatan och tänker samma tanke varenda gång; 'gud vad allting ska se likadant ut'. Villor och volvos så lång ögat kan nå. Kommer innanför dörren, suckar över att behöva ta av mig ytterkläderna. Går till kylskåpet direkt. Öppnar, ser inget intressant och stänger. Bär in skolväskan på rummet. Går tillbaka till kylen. Står där en längre stund och verkligen bränner med blicken genom sortimentet. Hittar ingenting och stänger. Går och sätter på datorn. Tänker att 'det måste ju finnas nånting' och går med beslutsamma steg åter igen mot kylskåpet. Inser att det är lönlöst att försöka hitta något ätbart i djungeln av barnmat, rester från gårdagens middag och burkar med konstigt innehåll. Drämmer igen kylskåpsdörren och tänker surt att så jävla svårt kan det väl inte vara att handla så man har mat hemma.

Sedan finns det dock gånger när man öppnar och redan när man nuddar handtaget känner att nu, nu finns det något. Hela kylskåpet lyser och jag blir varm inombords. Mamma har köpt festis.

22.46


Har nästan uteslutet spenderat helgen med mina hjärtan. Det har varit en bra helg. Idag är det söndag och imorgon är det måndag. Känns som en tung sten utgör mitt hjärta när jag tänker på det. Men med några enkla ord från en annan människa så splittras stenen och istället känner jag en varm känsla. Välkommen. Jag har saknat dig.

S/S - 09





Just nu är jag väldigt jävla lack. Så jag bjuder på 2 bilder där jag är blondie. Mycket mer har jag inte att säga.

18.01


Hej. Jag är så sjukligt trött att jag inte kan hålla ögonen öppna i princip. Igår blev det chillidill med vattenpipa och nån shot hos simon i ödala. Ikväll sladdar jag vidare till Sebastian på partáy. Allt med mis chicas, puss ♥

America


Tröja - America
Jag MÅSTE ha denna tröjan! Från Modekungen.

ord.



And the boring stuff continues


Sitter och dricker en wünderbar coca. Icecold. (hehe föreställer mig typ den rösten i jägermeister-reklamen, "served Ice Cold".)
SKa snart dra mig mot tandläkaren, sen barnvakta och sen läsa. Om jag orkar, dvs.

Onsdag.







Och de 7 dvärgarna


Sitter och äter ett äpple som är läskigt likt det i snövit. Förövrigt måste jag läsa ut en bok på 400 sidor till på fre och jag har inte ens läst sida 1. Hell Yeah!


Tisdag och denna blogg är så jävla tråkig


Efter en extreeeemt seg skoldag åkte jag och kelly till stan (ja vi tog bussen). Hittade ett läppstift och mcdonalds-mat.

2/4 - 3/4



Kenzo.



åh vad denna bilden är fin.

Nu ska jag måla naglarna och se sex and the city hela natten. puss. ♥

Shake it!


Dansa som en jävla idiot igår. Fy tusan vad vi dansade. Jävla galningar. Hade sjukt roligt i slutet, lite segare i början.
Idag? Mår som jag förtjänar. Minst sagt.

Onsdagens.







Fredag.


Jag är SÅ JÄVLA TRÖTT! Och sjukligt irriterad. Har inte haft internet på några dagar och mår riktigt illa. Men ska dansa hela natten lång och ha jävligt kul. Puss.

RSS 2.0