verano

Klockan ringde 6.30 imorse och då var det bara att gå upp och iväg till jobb. Några dryga, dryga timmar senare satt jag på bussen mot västra hamnen där jag mötte upp elias, fredrik och dania. Pastasallad och colalight i glasburk till lunch (och enda maten för mig för dagen). Elias stack vid tretiden så vi andra låg kvar och stack vid fem. Och jag är så bränd. Glömde liksom att sola båda sidorna så nu har jag en sida som är kritvit och en som är prickig-korvröd. Äh, det försvinner nog innan vi åker till italia, har hela dagen på mig att sola framsidan imorgon, hehe. Nu ska vi snart äta grillat och sedan ska jag ta ett kvällsdop i poolen. OH va nice.

Feels great when it is great.

Det här med att det är sommarlov och man kan göra vad man vill. Hur underbart ÄR det inte?
Det här med att det ligger en red bull sugarfree i min frys och bara väntar på mig. Det här med att jag har fått hem nya veckorevyn av mamma och att man där får två biobiljetter. Det här med att jag kommer få världens fetaste lön i juli. Det här med att jag åker till Italien om en vecka och en dag. Det här med att jag sitter i en nybäddad säng med nyköpta påslakan. Det här med att vi åt mozzarellapasta till middag. Det här med att det finns en ny säsong av teen mom och att det är ett nytt avsnitt av keeping up with the kardashians uppe på nätet. Det här med livet.
Flyga3_154979120_large

äntligen lite sommarväder.

Har varit grymt dålig uppdatering här så får försöka sammanfatta veckan lite. Hela förra veckan jobbade jag sönder mig. 7-timmars pass och sånt trevligt som gjorde att jag mådde sämst i fredags när det var midsommarafton. Den firades iallafall hemma hos Alessandra med middag och vattenpipa och sedan vidare på fest. I lördags stornjöt jag av min första lediga dag på hur länge som helst och jag och elias bara tog det lugnt och lagade mat (har bild men orkar inte föra över till datorn...). Igår hyrde vi film, åt godis och badade i en 29gradig pool och idag har jag ätit lunch i stan med mamma och min syster och sedan varit barnvakt. Ikväll ska jag hem till stina för ett glas vin. Eller kanske två.
Tumblr_lnghfe74qm1qdonldo1_500_large

actual chills.


ttttorsdag

Har precis varit på ikea och dricker nu min älsklingsfavoritdricka (efter redbull) - denna chokladmjölken med kalvin på. Köpte iallafall ett nytt påslakanset så nu ska jag städa rummet och göra lite fint och sånt dära. Snart ska vi äta grillat med pommes, mozzarella och tomat och pepparsås. Amen JAG VET!!

onsdag.

Har spenderat hela dagen med mina lillasystrar och nu ska jag snart iväg och jobba. Känns som om det är det enda jag gör nuförtiden. Och mer ska det bli... Bara 1,5 vecka kvar till Italien iallafall, annars hade jag dött. Puss.

nelly.

Mina designade klänning på NELLY.COM
Hej hopp, är med i en tävling på nelly för att jag är uttråkad. Har precis kommit hem från en joggingtur och ska nu se ännu mer the hills. Puss.

Tuesdayyy

Precis kommit hem från jobb och väntar nu på nypotatis och sparris - riktig sommarmat. Ikväll ska jag bara titta på the hills och absolut inget annat. Älskart.

underbaraaa

Precis varit barnvakt och tjänat 500 kr på att göra ingenting och det är nu officiellt sommarlov. ÄLSKAR DET. Ligger och kollar på the hills och väntar på elias som kommer typ vilken sekund som helst. Åhhh sommarrrlooovvvvvvvvv.

Torsdag.

En femminuters-mattelektion och två timmars jobb har stått på schemat idag. Imorgon är det äntligen äntligen skolavslutning och det värsta skolåret i mitt liv är då över. Det regnar ute och jag har ätit mozzarella och tomat hela dagen, till frukost och middag. Gott! Nu ska min lillasyster fixa mitt hår för att vi helt enkelt inte har något att göra.

silver.

Halsring + Rund Orange i gruppen Smycken hos Style by Tyra AB (SA34)
Idag är jag ledig, hihihi. Ska jobba kl 15 dock, men ändå - LEDIG! Jag dör för det här halsbandet från style by tyra, DÖR. Stenen är inte lika snygg men den ska jag ändå ta av så jag bara har det silvriga. Åhh kan det inte bli den 25e snart? Jaja, jag sitter och kollar på vänner& keeping up with the kardashians som äntligen har börjat sin 6e säsong.

blomma.

Jag har precis sett sleepless in seattle och ätit pepparchips. Jordgubbarna åt vi innan. Jag känner inte riktigt för att gå och lägga mig idag, tror att det blir en sådan natt där jag ligger uppe och bara kollar på film efter film efter film tills jag är så trött att jag somnar med datorn på magen. Nästa film tror jag blir flashdance, dirty dancing, legally blonde eller bridget jones. Ja, jag sa ju att det är en sån sorts filmkväll.

måndag och sista veckan.

Nä hörrni jag har inte mycket mer att säga än hej. Har varit en rätt jobbig dag idag och jag längtar sönder tills jag tar studenten så jag slipper min skola för fyfan vad jag är trött på den. Efter jobb köpte jag med mig jordgubbar hem som tröst och som jag ska avnjuta framför en riktig tjejmyskärleksfilm. På fredag är det skolavslutning, om exakt 23 dagar åker jag till Italien och om exakt 12 dagar får jag lön. Och eftersom denna bloggen är så fruktansvärt tråkig för tillfället så kan jag ju tipsa om denna, denna, denna, denna, denna, denna eller denna bloggen som gör att mitt liv blir lite roligare varje dag. Tjing.

-

Jag hatar att vara besviken. Hatar det.

Veckan som gått.

Oj vilken frånvaro. Har inte suttit vid datorn överhuvudtaget på hela veckan. I onsdags tog min älskling studenten, i torsdags jobbade jag och skulle fixa pass vilket gjorde att vi satt på passkontoret i över 2 timmar. Det var 100 före oss i kön när vi kom. Kul! Igår hade jag och elias hela ett år tillsammans (!) och firade det med finmiddag på La Roche med tapas och väääärldens godaste efterrätt i form av vit chokladkräm med hallonkompott. Asså???!?! Sedan strosade vi genom stan. Idag har jag exakt bara badat och solat med familjen+moster m.fl. Nu ska hela familjen minus Nicole iväg till invigningen av den nyöppnade pizzerian här i Klagshamn och äta. Puss och kram.
Och en sak till: INGA MER PROV!!!!



imorgon imorgon imorgon.

255056_10150195331002917_506427916_7121270_4296857_n_large
Imorgon tar min fina fina kille studenten. åh. ♥

summer.

Jag har en massa bilder på min telefon som bara väntar på att visas men jag orkar faktiskt inte lägga över de på datorn. Så det får vänta. Precis kommit hem från jobb (lever jag där nu?) och ligger som en strandad val i min säng. Ska snart ut och hoppa i poolen innan jag smälter bort. Har nog aldrig varit så varm som när jag stod där och sålde de jävla jordgubbarna. Nej nu ser vi framåt istället. Ikväll ska jag skriva klart min del på fadderföretagsprojektet och äta nypotatis & grillad lax. Gott!!
Nu: POOOOOLEEEEEEEEEEN!!!

söndag.

Animaatjes-johnny-depp-50415_large
Oj här har det vart tomt ett tag nu. För att summera mina dagar: lykke hade middag, jag har åkt till ullared med simon, elias & dania, vart på liseberg, pluggat, ätit pastasallad och stornjutit av det UNDERBARA vädret som äntligen kommit till malmö. Har slängt på mig min bikini nu och ska ut i solen. Tjing.

Jippie!

HELVETET ÄR ÖVER FÖR DENNA VECKAN! Helt sanslöst skönt. Fick även reda på att jag fick vg i aktiekunskap, så. nice. Imorgon drar jag till ullared följt av lisebergscampingen följt av liseberg på fredag. Hur taggad!??!?!????
Men först, 18-årsmiddag!

RSS 2.0