snart lov?

Sho baloo här var det längesedan det uppdaterades. Har inte skänkt en tanke på datorn och inte suttit vid någon heller. I fredags hade jag och älskling 6 månader och vi firade det på bästa sätt. Levande ljus, rosor och en lapp med orden "jag älskar dig så otroligt mycket" möttes jag av när jag kom innanför hans dörr. Han lagade också mat och efterrätt och var så fruktansvärt nervös, haha. Min finaste. Igår åkte vi till stan för att köpa de sista julklapparna och efter x antal fel bussar och "oj vi skulle nog hoppat av där" hamnade vi till slut på erikslust där vi handlade lite mat innan vi åkte hem till mig och lagade kyckling med pestopasta, fetaost, oliver och tomat. Tillsammans med jordgubb/lime cider, så sjukt gott. Somnade vid 8 igår och var helt oväckbar. Somnade klockan 9 på soffan i fredags också så börjar bli lite orolig. Känner mig riktigt illamånde och rejält trött. Kan dock inte bli sjuk denna veckan eftersom jag har mer att göra i skolan än jag nånsin haft. Nu har vi precis klätt granen här hos mamma och ikväll ska jag och syster vandra vidare till pappa och klä granen där. Har en svenskredovisning på 10 minuter imorgon på en bok jag inte läst ut så hur jag ska hinna med mitt liv är ett frågetecken. Skulle egentligen på lussevaka ikväll men nej det går ju inte. Jävla skit med tanke på att det var 1 år sen jag och elias träffades för första gången idag. Gudars vilken tråkig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0