tuesdays = shit

Har suttit och somnat över matteböckerna i några timmar nu. Massa massa regler man måste få in i huvudet och jag känner att min hjärna är 0% villig att samarbeta med mig angående detta. Det mesta har jag fått nått slags humm om förutom additionsmetoden. Den vill bara inte gå in i hjärnan och stanna där. Läser instruktionerna om och om och om igen och förstår liksom inte vad där står. Min hjärna kopplar liksom inte. Usch. Tyckte att dagen flutit på helt okej trots att jag är riktigt, riktigt arg över en del saker. Tillexempel att min idrottslärare tycker att jag inte är aktiv på lektionerna överhuvudtaget och jag totalt motsäger detta. Har verkligen försökt på idrotten denna terminen just för att jag fick så dålig respons förra året också säger han att jag inte gör ett skit. Blir så jävla förbannad. Även pga en clown i min klass som tycker att han är så mycket bättre än alla och tycker att hela vår klass är en hög korkade idioter. Faaaan vad arg jag blir när jag tänker på detta igen. Pjuh andas felicia, andas. Efter skolan åkte iallafall jag, stina, kelly, helena och lykke in till subway och det slutade med att vi satt där till klockan blev 5 och roade oss med både det ena och det andra. Haha! Fina vänner. Nu ska vi snart äta ostbricka här hemma och jag ska då dämpa min skolångest med brie. Mumsispumsis.


sur tös. Som man säger på skånska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0