Lista.


Jag förstår ingenting av blogspot och går därför tillbaka hit, så tänkte göra en lista bara för att jag har jättetråkigt och för att det är för varmt för att vara utomhus.

Senaste..

Låt du hörde: I'd rather be with you, Joshua Radin.

Film du såg: girl next door.

Mat du åt: melon.

Kram: mami.

Puss: elias <3.

Fest: fredags.

Känslan: rastlös men tillfreds.

Ilska: igår, för blev tvingad att äta frukost.

Resa: Båstad?

Glädje: att jag ska vara hemma själv hela helgen!

Dröm: Haha att jag fick barn.

Boken du läste: Remember me?, Sophie Kinsella (för tredje gången..)

Personen du träffade: pappa.

Personen du pratade i telefon med: pappa.

Personen du fick sms av: mysan.

Gången du åt en 7-eleven korv: äe, 7-eleven är inte så stort här.

Gången du var utomhus:
tjugo minuter sen kanske.

Gången du sov: imorse.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag var 3..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0