Soon in theater



När jag vakna idag var det som på en sån romantisk fin b-film. Vaknade helt pigg klockan 10, satte mig leende upp i sängen och sträckte på mig sådär med armarna ut och upp i luften (som man aldrig gör för det är så jävla obekvämt) i slow-mo. Tassade över till mitt fönster och drog bort gardinerna med pirriga förväntningar om en molnfri dag. Solens strålar träffade mitt ansikte och jag kände lyckan sprida sig på samma sätt som när man nykär och tänker på personen. Drog omsorgsfullt på mig bikinin, satte upp håret i en fräck knut och la mig ner på en solstol och tänkte att det här, det här är livet.
Ungefär två minuter efter denna process satte jag mig halvt upp, suckade och sa äh va fan. Sen drog jag in till stan och köpte en fin kjol och en skjorta. Kjolen var sönder och skjortan ska jag byta. Men det har ändå varit en sån dag som bara har varit.. härlig. Ja, härlig är rätt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0