Nån som fattar?


Nu tänkte jag göra högläsning på ett av mina skickade sms:

"Nej, hoppa på bussen innan för var så lack på honom. Sen inser jag att jag inte har mobilen med mig. Så får hoppa av, och vänta en kvart. Och sen är jag full, så när jag skulle gå ner från trottoaren så trillar jag och skrapar upp hela handen. Sen åker jag tillbaka och får mobilen och tror att jag missat bussen och de går en gång i timmen nu. Men nej nu kom den. Åh vad jag snackar mycket skit, jaja du fattar vad jag menar. Har varit genom ett helvete på mindre än en timme"


Kommentarer
Postat av: Liiv

oj, lät inge bra det där "/

2010-05-01 @ 15:27:04
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa vill du vara med och delta på veckans blogg? så varsågod ta risken och delta och det kanske blir du som blir en utav de finalisterna om veckans blogg(Y)

2010-05-02 @ 01:38:49
URL: http://bellatoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0