Första advent.

Har haft en fullspäckad helg, inte hunnit sitta ner en sekund. I fredags var det ju som sagt bio och Casa Mia. Det var mysigt trots problem med bussar och liknande. Elias höll på att dö under Paranormal Activity 2 och vi andra fick oss ett jävligt gott skratt åt honom under de läskigaste scenerna. Igår var det som sagt min tjejmiddag! Otroligt mysigt. Vi åt tacos och fajitas, varm frukt med vit choklad och marshmallows doppade i choklad. Gott som tusan. Trots vissa riktigt låga omständigheter hade jag, stina, helena, bea och mysis fortsatt trevligt genom att dansa loss till single ladies och gå genom ett vinterlandskap till en annan fest där det tyvärr blev lite slagsmål. Otroligt onödigt. Men overall, dundermysig kväll med massa fina presenter! Idag måste jag öppna svenskboken då jag har 88 sidor stort prov till imorgon. Aouch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0