New york on my walls, yeah yeah

Blev en runda på Ikea med mamma innan. Hittade äntligen en tavla! Har bott i ett helt vitt rum utan tavlor eller färg i 1 år snart så nu jävlar var det dags att ta tag i mig själv. En stor tavla över Brooklyn Bridge i gryningen (eller solnedgången...?) som är lika stor som min säng (140 cm bred). En filt med blått missoni-liknande mönster blev det också. Den är såå vacker, är riktigt svag för Missonis mönster så var överglad när jag hittade denna för 159 pix. Har pluggat svenska några timmar nu och förstår inte mycket mer. Förstår inte riktigt vad han förväntar sig att vi ska kunna eftersom det är rätt mycket olika texter och fakta på 88 sidor. Ah, dumma dummis lärare. Ska försöka göra klart företagsekonomin idag så jag har hela morgondagen och hela tisdagen på mig att fixa mitt retoriktal. Denna veckan kändes först som kaoz men nu lugnar den ner sig lite. Allt som krävs är lite planering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0