en lista om kärlek för att jag är så jävla kär

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?

Haha finns väl inte så mycket jag kan göra, men kan lugnt säga att han inte hade funnits kvar i mitt liv efter det. 

Hur många har du varit tillsammans med? (Alltså ihop med)

Ja, beror på hur man ser på det. Men 2 om vi räknar mitt nuvarande tycker jag.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?

Ja verkligen! Fint att ha en dag när man verkligen får visa sin kärlek för varandra, tycker ni inte?

Blir du lätt kär?

Blir nog inte lätt kär, men jag blir väldigt lätt intresserad och tänker inte på nånting annat än honom.

Vad är viktigast hos en kille? Vad faller du för liksom?

Om jag hittar en kille som förstår när man ger hintar så kommer jag gifta mig med honom direkt, haha. Nej men de måste vara snälla, lite spontana och inte blyga (jag är rätt blyg så det blir bara väldigt fel om han också är det, tro mig!)

Vad är det mest avtändande du vet?

killar som låter mig alltid fixa och fråga allting. Tillexempel när vi ska träffas, hur dags, vilken bio vi ska se osv. Även riktiga idioter.

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?

Jag tycker man ska komplettera varandra. Det den ena inte har, har den andra och då blir det prima ballerina.

Hur länge varar dina förhållanden?

Har en fruktansvärd ovana att vara tillsammans med killar i 2 månader, göra slut med dem och tjejen de träffar efter mig är de tillsammans med i flera år. (Har varit så med alla killar jag varit tillsammans med..)

Har du fått ditt hjärta krossat?

Jag får mitt hjärta krossat hela tiden, även om det är små grejer. Har väldigt lätt för att tycka att allting är mycket värre än vad det är. Men fått mitt hjärta krossat av att förhållandet tagit slut? Nej, men att elias ska göra slut är en av mina värsta fobier för jag undrar hur jag kommer kunna överleva.

Vad är det mest romantiska du varit med om?

Hmm... har nog inte varit med om att killar gjort så mycket romantiska saker för mig. älskling tog med mig och såg satc när vi bara träffades och det var så himlans gulligt. Men det brukar vara jag som hela tiden försöker göra små romantiska saker för honom, dessvärre.

Hur raggar du?

Jag kan varken ragga eller flörta, herregud börjar skratta direkt. Let'em come to me.

Har du en "utseendetyp" hos killar?

Nej, det är väldigt olika. Sålänge de inte är för smala och för korta så är jag rätt nöjd.

Beskriv en perfekt första dejt:

åhh, en härlig middag och en kärleksfilm på bio tror jag. Tråkigt kanske, men otroligt mysigt.

Vem var din första kärlek?

Får nog säga elias, för så som jag känner nu, har jag aldrig känt förr.

Vad tycker du om att ligga på första dejten?

Nae, är man på dejt är man ju villig att ha ett förhållande och då är det roligare att vänta. Men är man ute på fest är det lite en annan sak.

Vad tycker du om one night stands?

Inget för mig nu

Hur är du som flickvän?

Väldigt romantisk, gör verkligen allt för att göra den andra glad. Måste tyvärr få bekräftelse på hur han känner rätt ofta för annars blir jag osäker. Men ja, vad vet jag egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0