i have a crush on

FÖRLÅT för min hemska uppdatering men har legat hemma dödssjuk. Nästan iallafall. Det började med att jag nästan helt tappade rösten i torsdags och sedan har det gått vidare till frossa, extrem huvudvärk, halsont och en förjävlig hosta. Nu är jag i alla fall på bättringsvägen och ska snart laga någon lunch till mig och elin som också är hemma från skolan (hoppas jag inte smittat henne). Nu frågade hon mig precis vilken film jag ville se, kanske Arthur och Minimojerna? Nej jag håller mig nog till alla mina bloggar som jag saknat att läsa. Vi såg High School Musical innan och nu vill jag bara se MER MER MER av Zac Efron så ska nog ladda ner 17 again och mysa ner mig under täcket. Puss.


(PS. Jag saknar min pojkvän. DS)
(Och mina kompisar)


Nu blev tangentbordet helt fullt av dregel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0