lista.

10 FAVORITER

Färg: ljusblå och hallonröd

Mat: Älskar pasta. (särskilt Casa Mias broccolipasta och uffes ostsås med lövbiff). Men en rejält blodig köttbit slår pasta alla gånger. Den ska vara helt illröd på insidan. Åh nu blev jag hungrig.

Band:
Jag har inga favoriter inom musik faktiskt. Lyssnar på väldigt mycket olika musik.

Film:
Working Girl, Dirty Dancing. Har en stor crush på 80-talet och hade gjort allt för att få uppleva det.

Bok:
Allt av Sophie Kinsella. Och gillar Elsas Mode böckerna för de är så nutida.

Sport:
Tennis!

Årstid:
Vår

Veckodag
: Lördagmorgon. Finns det något härligare än att vakna upp och inse att det är lördag?

Glassmak:
macadamia, kola eller hallonsorbet. Och jordgubb.

Tid på dygnet:
hmph.. Alla kan vara dåliga och alla kan vara bra.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: extremt uttråkad (därav listan)

Smak: nässpray. Ja det är tyvärr sant.

Kläder: mjukisbyxor, borgartröja.

Bakgrund:
Sommar i Sverige

Nagellack:
Inget alls faktiskt

Tid:
halv tio

Omgivning:
Mitt rum. Dvs en stor fluffig säng.

Irritationsobjekt:
Att mitt liv är rätt tråkigt för tillfället

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix

Brutit mot lagen: Ja

Blivit arresterad: Nej

Badat naken: Ja

Varit med på TV: Ja

Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: jag berättar aldrig allt för någon. Tragiskt men sant. Men har vänner jag kan berätta mycket för.

Du tycker om: tycker om rätt många fler än tre stycken, haha.

Du inte gillar:
Tar pass på den här

2 VAL

Kaffe eller te: TE! För fan

Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Att bli genuint lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0