Äggamacka

Idag vaknade jag inte förrän halv 12. När jag kollade på väckarklockan var jag tvungen att kolla på min mobil om klockan faktiskt var så mycket och det var den. Så jag bestämde mig för att gå upp och fixa en riktig "jag-tror-att-jag-är-en-kock" frukost. Det blev egg in a basket som jag tror det heter. Heaven on a plate med andra ord. Sedan dess har jag mumsat lussebullar och fixat med den nya designen och sett nått sex and the city avsnitt emellan. Snart ska jag traska iväg till affären för ikväll ska jag laga mat till min karl. Blir pasta bara för att jag blivit så förälskad i pasta att det knappt är sant. Innan tyckte jag folk var så knäppa när de beställde pasta på restauranger och sånt eftersom det finns så mycket roligare grejer, som kött. Men nu, nu jävlar ska det ätas pasta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0